- Anoniem14 september 2014 om 20:52
Hallo,
Sinds kort heb ik zo af en toe tijdens de sex met mijn vriendin dat ik vrijwel direct klaarkom, zonder het euforische gevoel wat daarbij hoort.
Vooraf is er geen of weinig voorspel geweest, waardoor je al op een hoog punt zou zitten.
Het is ook niet zo op dat soort momenten dat ik zo geil ben dat ik al zowat klaarkom, bij de gedachten aan sex.
Het gebeurd dus eigenlijk op het moment dat we aan sex beginnen en op het moment dat ik in haar ga, dan kom ik dus al.We zijn drie jaar samen en hebben regelmatig sex, dus het is niet omdat ik een nieuwe relatie heb of nooit sex heb.
Heb dit nog nooit eerder gehad..
Wie kan mij uitleggen wat dit kan zijn of wat ik hieraan kan doen (proberen).4 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 september 2014 om 22:28Dat kan wel eens gebeuren. Vermoeidheid zou een oorzaak kunnen zijn. Het is wel vervelend maar ik denk dat alle mannen dit wel eens hebben gehad.
ReagerenAnoniem15 september 2014 om 07:24Vermoeidheid dus.. En als het vaker voor gaat komen, is het dan iets waarvoor ik naar de huisarts zou moeten? Of zijn er nog eventuele andere oorzaken dan vermoeidheid?
ReagerenJohn (moderator)
15 september 2014 om 08:56Er kunnen andere oorzaken zijn. Medicijnen, drugs en ook neurologische aandoeningen kunnen de oorzaak zijn van het uitblijven van het orgasme cq voortijdige ejaculatie zonder orgasme. Als het vaker voor gaat komen is het zeker een reden om naar de huisarts te gaan en een verwijzing te vragen naar de uroloog of eventueel de neuroloog.
Reageren25 oktober 2015 om 21:34I am a man 34-year-old I read that most of the men threw a 5 or 10 at the start of this hectic intercourse or after the introduction of the penis into the vagina I toss after an hour and a half Aosaotain of the introduction of the penis in the vagina partner Is the delay in ejaculation causes
Reageren
I want an explanation for my case Reason to delay ejaculation for two hours control Why encourage young people not able to control rapid ejaculation Why I can control and delays for two hours I can partner to deliver 20-jerk nationality I want Lta
I am I will not take any medicine or any material delay ejaculation normal cases I can maintain a full erection for sexual intercourse joined together any two hours or more Do this case side effect or future problems