Zoeken Vraag het forum

De eikel word niet stijf

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Dat kan ik zo niet beoordelen. Dat moet je dan met je huisarts bespreken

Anoniem

Oke… Bedankt voor uw hulp

Reageren
    Anoniem

Besneden worden is een optie, maar je kan ook een zalvje krijgen die de huid wat dunner maakt waardoor het weer makkelijker naar achter gaat. Veder is er ook de optie van tien maal per dag oefenen en dan steeds iets veder proberen, tot het punt waar het pijn doet, hiermee rek je zelf langzaam de huid uit

Reageren
    gianni

Hoi mijn eikel wordt ook niet meer hard als ik gewoon een erectie krijg om sex te hebben.
    Maar als ik masturbeer en zelf stimuleer bijvoorbeeld onder de douche dan lukt het wel om een harde eikel te krijgen.
    Maar zou gouw ik stop wordt hij ook meteen weer zacht. Is hier iets aan te doen dat hij hard kan blijven?

Reageren
    John (moderator)

Hoe vaak masturbeer je?

Reageren
    gianni

gemiddeld 2 keer per week nu, het was vaker maar komt vooral door die zachte eikel dat het minder is.

Reageren
    John (moderator)

Heb je veel stress of spanningen? gebruik je medicijnen alcohol of drugs?

Reageren
    gianni

eigenlijk weinig stress wel af en toe gespannen maar niet erg. Roken ja maar verder geen alcohol of drugs. Medicijnen voor trage schildklier gebruik ik al meer als 7 jaar maar had nog nooit problemen hiermee.

Reageren
    John (moderator)

Toch zou het daarmee samen kunnen hangen. Bespreek het met behandelend arts

Reageren
    Solidsnake

Zoals john( de moderator) al zei jonge man van 15.

Je voorhuid lijkt vernauwd te zijn en te voorkomen dat je je voorhuid helemaal naar achteren kan trekken, omdat het te straks staat dus.

en omdat je niet schoon kunt maken kan er ook  nog eens gemakkelijk een infectie onder de voorhuid ontsaan.

Beste advies is er even naar te laten kijken.

En nee je hoeft je nergens voor te schamen mijn jongere broer had het op nog jongere leeftijd en is dan bijvoorbeeld besneden.

Nooit meer horen klagen daarna!

Makkelijker schoon te houden ook😁

Stap gewoon naar je huisarts met je pa of ma, wat je gemakkelijker vind✌️

Reageren
    Ger

Hallo als ik mijn penis stijf heb dan wordt mijn eikel niet helemaal hard en kan ik die een beetje bewegen en bij penetratie wordt mijn penis ook weer slap en kan ik niet ejaculeren
    Hebt u raad ?

Reageren
    John (moderator)

Hoe oud ben je?
    Gebruik je medicijnen alcohol of drugs?

Reageren
Reageer op: De eikel word niet stijf
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.