- Anoniem8 juni 2014 om 08:32
hallo
ik ben een meisje van 16 jaar en heb al een tijdje mijn regels. En ik wil eens eens een tampon proberen. Maar telkens als ik hem inbreng en uithaal doet het pijn. En als ik vrij met mijn vriendje dan doet het pijn als hij te diep gaat. Kan iemand mij helpen ?7 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 juni 2014 om 13:12Is het mogelijk dat je vagina misschien iets te droog is? Probeer de volgende keer met vrijen eens wat glijmiddel uit. Dat zou kunnen helpen. Heb je voor de rest geen klachten? jeuk, branderig gevoel met plassen of meer afscheiding.
ReagerenAnoniem12 juni 2014 om 16:10ik heb geen jeuk enzo maar wel een branderig gevoel bij het plassen.
ReagerenJohn (moderator)
12 juni 2014 om 19:53Zoals ik al schreef: probeer de volgende keer met vrijen glijmiddel uit en kijk af dat beter gaat.
ReagerenAnoniem13 juni 2014 om 05:19het kan dus geen chlamydia zijn ?
ReagerenJohn (moderator)
13 juni 2014 om 07:22De klachten die je beschrijft doen mij dat niet vermoeden. Maar uitsluiten kan ik het natuurlijk niet. Daar zou je een soa test voor moeten doen bij je huisarts of de GGD.
ReagerenAnoniem14 augustus 2014 om 13:11lotje
hallo, ik zit met hetzelfde probleem als hierboven beschreven.
maar bij mij ligt het niet aan niet vochtig genoeg te zijn wan dat is geen probleem. ik heb ook geen jeuk ofzo. maar heb soms wel een lichtroze uitvloei na het vrijen. weet jij wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn?groetjes
ReagerenJohn (moderator)
14 augustus 2014 om 14:06Het kan toch zijn, dat je vagina van binnen iets te droog is.
Reageren
Een andere optie is een infectie of een ontsteking. Het beste zou zijn om even naar de huisarts te gaan.