- Anoniem3 augustus 2016 om 14:57
nou allereerst, ik ben een meisje van 14 jaar en al 1 jaar ongesteld. deze vakantie ging ik speciaal naar de kust zodat ik kon surfen en zwemmen. Natuurlijk moest ik deze week ongesteld zijn. Dus gister ging ik voor het eerst proberen een tampon in te doen met een inbrenghuls. na 3 keer was het eindelijk gelukt, maar volgens mij niet goed of niet diep genoeg, want ik had het gevoel alsof ik hem voelde zeg maar. vandaag probeerde ik het weer maar tevergeefs. hoe ik me ook probeerde te ontspannen, het enige wat ik deed was huilen en hij lukte er niet in. Mijn moeder ging naar de winkel en kocht de allerkleinste ob’s die er verkrijgbaar zijn. ook die kreeg ik er niet in. wat ik ook deed, been omhoog, op bed liggen, hurken, muziekje aan… Niks werkte! maar dit betekent dat ik de rest van mijn vakantie niet kan zwemmen of surfen en dit vind ik verschrikkelijk! heeft iemand misschien nog tips?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 augustus 2016 om 15:03Als je de inbreng huls goed gebruikt moet de tampon goed zitten.
Reageren
probeer met opnieuw en smeer de huls eerst met een beetje vaseline in.Anoniem3 augustus 2016 om 15:16zodra ik de inbrenghuls goed en wel jn mijn vagina heb zitten, duw ik zeg maar (volgens de instructies) de tampon er in. dat is het moment dat het vreselijk veel pijn doet wn ik het bijna uitgil. vaseline heb ik jammergenoeg niet, ik ben nl. op vakantie 🙁
ReagerenJohn (moderator)
3 augustus 2016 om 15:21Als je een vinger in je vagina krijgt, moet een tampon eigenlijk ook lukken
Heel vervelend voor je..
Reageren