- Anoniem25 april 2014 om 19:18
ik heb mijn vriend eerst gerukt en hij is niet klaargekomen maar er kwam wat sperma uit en die kreeg ik op mijn hand maar heb het aan de dekens afgewreven, er zat 1.5-2u tussen voordat hij mij vingerde en we zijn nog overal aangeweest aan de dekens aan mij zelf maar ik had mijn broek aan en aan het raam enzo.. volgens hem waren zijn handen helemaal droog voordat hij in mij ging met zijn handen… ik heb nu al een week mijn regels niet maar er zit altijd wel veel tijd tussen ma de laatste 2 maand had ik ze normaal nu ben ik wel wat bang omdat ik ook pijn heb in linkeronderbuik maar ik denk dat het echt niet kan wat denken jullie?
heb steun nodig!
ongerust meisje…7 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 april 2014 om 19:23Zo raak je toch echt niet zwanger.
ReagerenAnoniem25 april 2014 om 19:26ja ik denk het ook niet maar hoe vrklaar je de pijn dan 🙁 iets anders?
ReagerenJohn (moderator)
25 april 2014 om 19:35De pijn zou dus veroorzaakt kunnen worden omdat je menstruatie niet goed op gang komt. Bovendien heb je natuurlijk nog wat stress hierover en dat kan dan ook nog eens wat buikpijn opleveren. Niet druk maken dus en gewoon even je menstruatie afwachten.
ReagerenAnoniem25 april 2014 om 19:41echt bedankt want ik ben al 2 weken heel ongerust en sommige symptomen kunnen wel maar van die stress kan wel eens waar zijn, maar als je daar al van zwanger zou worden, riskant, maar zouden die zaadcellen dan nog geleefd hebben?
ReagerenJohn (moderator)
25 april 2014 om 19:43Nee hoor. Zaadcellen leven buiten het lichaam 2 tot 5 minuten.
ReagerenAnoniem25 april 2014 om 20:13Weet je het zeker? Sommige sites zeggen idd 2-5 minuten maar andere sites zeggen 2-4 uur :&
ReagerenJohn (moderator)
25 april 2014 om 20:27Sperma leeft buiten het lichaam maar 2 tot maximaal 5 minuten.
Reageren