Zoeken Vraag het forum

Man sex met een onaantrekkelijke vrouw?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Wat walchelijk dat er kerels zijn die hun vrouw of juist andersom de kans geven een ander te ***KEN
    In mijn ogen ben je dan misselijk en gestoord.
    Verder is sex met een onaantrekkelijk persoon compleet onmogelijk of je moet er toch verliefd op zijn.

Groet,Greetz,GroetjeSSS

Hilda

Ja dat kan maar zijn meestal narcisten,ik ben met zo’n man.

Reageren
    John

Ik ben john van 45 en ik heb een vrouw gehad inge van 59zwart kort haar cup d ze was echt lelijk maar toch voelde ik me aangetrokken door haar en ze ging met mij mee naar huis toe en ze zij tegen mij wil je wel met een lelijke vrouw naar bed toe en ik gaf haar een kus en we begonnen te tongen samen oooooooh ja en ik werd zo vies geil van haar en je mag gerust weten dat ik nog nooit zo lekker genaaid heb en Ooooh wat was ze geil en ging helemaal los heerlijk en ik heb mooie vrouwen gehad die waren niks in bed

Reageren
Reageer op: Man sex met een onaantrekkelijke vrouw?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.