Zoeken Vraag het forum

Ik had een maagdenvlieshersteloperatie vandaag

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • me2013

Ik ben vandaag naar de Rutgersthuis geweest voor een maagdenvlieshersteloperatie(onder lokale verdoving)het heeft ongeveer 30 min geduurd, ik heb paar prikjes gekregen , de eerste prikje heb ik een beetje gevoeld , maar verder ik heb geen pijn gekregen, de operatie kost 150€,ik kan normaal lopen ik heb geen pijn , bij plassen ik heb ook geen pijn dus alles is oke. als jullie vrage hebben stel ze gerust , Leven is maar een ervaring, nooit opgeven!!

Ik wens jullie heel veel geluk en een goede man.

73 reacties
    Reageren
    Heleen

Hai, wat hebben ze dan precies gedaan? Ben wel benieuwd.
    Groetjes, Heleen

Reageren
    dokterK

Och, wat leuk om te lezen! Bedankt!

Reageren
    me2013

Dag Heleen

de restjes van mijn maagdenvlies aan elkaar genaaid zodanig dat het klener wordt

Reageren
    Anoniem
    roza

hey ik heb vaandag herstel operatie gehad allen ik bloed nog en het doet pijn is dat normaal hoort het bij weet iemand darit?

Reageren
    satopex

wat zitten jullie te zeuren over maagdenvlies.je weet van te voren als je voor het eerst geneukt word het maagdenvlies scheurt.heel normaal en een hoop meisjes maken zelf het maagdenvlies kapot door te masturberen of een tampon er diep in te steken.hoe jonger je bent en het maagden vlies breekt heb je nagenoeg geen pijn en bloed=.

Reageren
    mila

Hey Roza waar en bij wie is de operatie gedaan?

Reageren
    me2013

Dag Roza, dat is normaal dat je nog bloedt ik heb dat aan mijjn dokter gevraagd.

Reageren
    roza

hoi ik heb het in sintlucas amsterdam ziekenhuis laten doen ik ben ze erg dankbaar
    ik voel me geestelijk beter en ben minder bang wou dat het niet zo ver ging maar moest het doen voor mijn psychische klachten

Reageren
    Lara

Hey roza, fijn om te horen dat jou maagdenvliesherstel goed is afgelopen. Zou je ook kunnen vertellen hoe het nu ermee gaat?.. En of je al getrouwd bent? Is het nog steeds blijven zitten zolang je niks in je vagina doet? Ben beniwud naar je ervaringen.. Ik heb over 2 weken namelijk ook een operatie.. Hoor graag wat van je groetjes..

Reageren
    lara

Hey en me2013 zou ik ook wat meer info van jou mogen krijgen?.. Hoe gaat het bij jou dan? Heb je nog ergens last van gehad? En is jou hersteloperatie ook geslaagd?..ben ook benieuwd naar jou reacties en ervaringen. Hoor ook graag wat van jou. Tot gauw

Reageren
    hmmm

Kan het anoniem en hoeveel kost het?

Reageren
    Maja

Ja het kan anoniem. Lees dit topic dan rustig door!

Maja

Reageren
    mie

hallo allemaal ik had een vraagje kan je het ook doen zonder naar je huisarts te gaan..en een jaar voor je huwelijk?

grt mie

Reageren
Reageer op: Ik had een maagdenvlieshersteloperatie vandaag
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.