Zoeken Vraag het forum

Ik had een maagdenvlieshersteloperatie vandaag

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Spijt

hallo, hoe kan ik terecht bij het rutgershuis? En heeft het daadwerkelijk geholpen? Is het daar nu nauw en strak? Heeft u gebloed tijdens uw eerste gemeenschap?

Graag hoor ik van u!

Anoniem meisjd

hoi, voor mij is het super belangrijk dat het beneden nauw en strak is. Het bloeden is niet belangrijk. Ik ga over een maand de operatie uitvoeren en ik hoop echt dat het zal werken. Ik zal je op de hoogte houden.

Reageren
    Spijt

hallo, ja heel graag, hou me op de hoogte. Ik wil het namelijk ook overwegen.. Waar ga jij het doen en hoeveel kost het? Voor mij is het ook zeer zeer zeer belangrijk dat jet nauw en strak aanvoelt daar straks :'( heeft het pijn gedaan? Heel veel succes en sterkte!!!

Reageren
    Anoniem meisjd

Ik ga bij het rutgershuis doen en het kost tussen 150-250 euro. De enige wat je kan doen voor het strak zijn zei de arts is goed de bekkenbodem aanspannen. Het maagdenvliesoperatie heeft geen primaire doel voor strakheid, het kan wel en ik hoop ook echt dat het zal werken. Want mij draait het ook om nauwheid en strak en totaal niet om het bloeden.

Reageren
    Anooo

hoe is het bij jullie afgelopen dames??? Ik trouw over 4 maanden..

Reageren
    Hellow

Heeft iemand de operatie ondergaan? Hoe is het verlopen??

Reageren
    Amber

Hallo,

Zijn jullie al getrouwd? En heeft zo’n maagdenvlies hersteloperatie geholpen, zijn jullie gebloed?

Reageren
    Veelspijt

Kan iemand alsjeblieft advies geven over hoe het is gegaan en of het daadwerkelijk heeft gewerkt

Reageren
    Alias

Hey had vraag je hoe kost zo’n operatie en of pijn is

Reageren
    Lina

Hoi dames ik ga binnenkort een herstel operatie uitvoeren. Zijn er dames die mij kunnen vertellen hoe het is verlopen enof je daadwerkelijk strak bent het is erg belangrijk voor mij groetjes

Reageren
    Sara

Hey,

ik ben namelijk opzoek naar een arts die een maagdenvlies kan herstellen. Wie zou me hierbij kunnen helpen ?
    Alvast bedankt

Reageren
    J

Hey
    Is alles oke met
    Jou?

Reageren
    J

Hey
    Is alles oke met
    Jou?

Reageren
    J

Ja wil ik ook graag weten
    Hopelijk is ze gelukkig

Reageren
Reageer op: Ik had een maagdenvlieshersteloperatie vandaag
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.