- Ik20 juni 2013 om 22:24
Je bent al ‘jaren’ onder behandeling? En geen van jouw familieleden weet dit? En zo meteen ga je uitgehuwelijkt worden maar als je dan niet bloedt… ?!
roza21 juni 2013 om 09:05Gelukkig weet niemand dat ik onder de behandeling ben, ik probeer alles anoniem te houden als ik op mijn huwelijksnacht niet ga bloeden,dan weet allen god wat er met mij zal gebeuren!
ReagerenAnoniem21 juni 2013 om 15:14Ook zijn er hier en daar gynaecologen die wel een maagdenvliesreconstructie uitvoeren. Anderen vinden het een overbodige ingreep en doen het daarom niet. Voorlopig zou je bij ons kunnen informeren of er iemand bij jou in de buurt op de hoogte is van een en ander.
Adres: Zijpendaalseweg 101, 6814 CH Arnhem
Reageren
Tel: 026-4422593 Email: [email protected]Ikke196621 juni 2013 om 20:06Jezus wat een poespas en kortzichtigheid.
Reageren
De ene bloed wel en de ander niet.
Hoe zit het met je toekomstige echtgenoot?
Heb je bij hem ook de garantie dat hij “nieuw” is?roza26 juni 2013 om 21:04Mijn toekomstige echtgenoot is nog maagd en nieuw helaas ben ik dat niet meer:( hij verdiend ook een maagde vrouw!
ReagerenIk27 juni 2013 om 18:01@Roza… en hoe weet jij dat dan zo zeker dat HIJ wel maagd is? Geloof je dat nou echt??? En hoe denk je dat HIJ zo zeker weet dat JIJ het niet meer bent? Daar zijn geen trucjes voor lieverd. Maak je niet ongerust. Ik zou me eerder zorgen maken om het feit dat jij wel of niet met hem wilt (lees: moet) trouwen. Verschrikkelijk lijkt me dat. Desalniettemin wil ik je een fijn leven toewensen maar ik denk dat jij al veel wijzer en niet zo wereldvreemd bent als jouw toekomstige echtgenoot.
Sterkte
Reagerenroza29 juni 2013 om 20:52hoi lieve ik bedankt voor al je reactie’s ben ongelukkig ik overweg zelfs om zelfmoord te plegen het is zwaar om zo te leven ik heb fout gemaakt dat kan ik mezelf sowiezo niet vergeven en ik moet met vere neef trouwen ik hou helemaal niet van hem en ik ben ook nog geen maagd meer,en ik kan nergens vluchten het is niet uit te leggen hoe rot ik me voel,dit gun ik niemand zelfs mijn vijand niet!
ReagerenClarisse29 juni 2013 om 21:03Roza, er zijn je toch een paar opties aangeboden… Mijn hemel, doe dan aangifte alvast dat je bang bent dat er ‘iets’ gaat gebeuren met je!
Politie of Rutger:
Adres: Zijpendaalseweg 101, 6814 CH Arnhem
Tel: 026-4422593 Email: [email protected]Je vertelt niet wat je tot nu toe hebt ondernomen? Hoe moeten we je dan helpen?
ReagerenGus5 juli 2013 om 16:34Hai Roza,
Reageren
Er zijn naast maagdenvlies operaties ook veel makkelijkere middelen, zoals capsules met nep-bloed die je in je vagina inbrengt en op het moment dat jouw man met je gaat vrijen, opengaan en dan lijkt het alsof je gebloed hebt.
Helemaal geen operatie nodig.
Succes, Gusroza2 september 2013 om 20:58mijn leven is een grote drama over paar maanden ga ik trouwen ik vind het heel eng ik hou totaal niet van mijn aanstande man+ben geen maagd meer ik heb het gevoel dat mijn trouwjurk in een doodskleed gaat veranderen mijn huwelijksnacht gaat in een hel veranderen ik kan nergens terech ik mag ook geen zelfmoord plegen van mijn geloof lieve mensen willen jullie voor mij gaan bidden en dua doen aub insch ALLAH hopelijk komt het goed met mij dit gun ik echt niemand toe het is verschikkelijk om dit mee te maken…
Reagerenmij3 september 2013 om 00:08Eh, je beseft toch wel dat je hier in nederland zit toch.
Reageren
Ten eerste zijn er hier instanties voor.
Ten tweede sex tegen uw wil is hier altijd nog een verkrachting, zelfs als dit binnen het huwelijk gebeurt.
Met alle respect voor jouw geloof, maar allah gaat je hierbij echt niet helpen, dit zal je toch echt zelf moeten doen.
Een schreeuw om hulp moet je niet hier plaatsen, maar bij de locale authoriteiten..
Heel veel sterkte en wijsheid gewenst in dezeroza5 september 2013 om 04:58Op dit moment kan ik beter niets doen dan vallen er veel slachteroffers met ALLAHse wil zal zeker goed goed komen,daarom vraag ik mensen voor mij te gaan bidden verder kan ik niets doen dan afwachten en hopen dat het goed zal komen bedankt alvast veel groeten roza
ReagerenAnoniem5 september 2013 om 06:30Maar nu weten we nog steeds niet wat je hebt ondernomen.. heb je al gekeken naar die pil met nepbloed die je zou kunnen inbrengen? Ik heb er zelf nog nooit van gehoord, maar het lijkt me de moeite waard om het even uit te zoeken!
Reagerengilders5 september 2013 om 10:31Die capsule is leuk bedacht, maar dat is niet haar probleem.
Dat ze tegen haar wil moet trouwen is haar probleem.Moderne slavenhandel.
Maar aan de andere kant, ze wil schijnbaar zelf ook niet geholpen worden
Als ik zie hoe oud dit topic is en wat er al is aangedragen aan opties……Nee ze had al lang actie kunnen ondernemen ipv van te veschuilen achter cultuur en geloof.
Haar eh…..meester of verloofde of wat dan ook, leeft het goede leven.
Reageren
Immers dat past ook in hun cultuur, de vrouwen worden wel de ogen dichtgedrukt en slikken het als warme koek.
Je zal het toch zelf moeten doen, opties zijn je genoeg gegeven
Doe er wat mee ipv stom te mekkeren hier op het forum.
Anders verdien je het niet beter, help je zelf want allah doet het niet.roza8 september 2013 om 21:12TOON AUB RESPECT VOOR MIJN GELOOF!!!!
Reageren
Het is de cultuur en de traditie dus het heeft totaal niets met geloof maken zelfs in de Quran staat dat uithuwelijken verboden is!!!
ik wou allen maar mijn hart hier luchten en tips krijgen maar niemand heeft begrip en respect ik ben er niet wijzer geworden door jullie reacties.
Ik denk aan mijn dierbaren daarom kan ik nog geen actie nemen mischien wie weet is hij wel goede jongen en zal hij mij gelukkig maken het meest wat ik erg vind is dat ik tegen hem moet gaan liegen dat verdient niemand ik heb die fout gemaakt het is mijn eigen schuld daarom wil ik dat mijn dierbaren geen pijn lijden ik moet ze er buiten houden!
het is mijn laatste dag hier en toch ik bedank ik iedereen die goeie bedoelingen hadden en mij wilden steunen ik hoop insch ALLAH dat het goed met zal gaan groeten roza