Zoeken Vraag het forum

niet klaarkomen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

hoi,

Ik ben al anderehalf jaar samen met mn vriend. We hebben regelmatig seks en orale seks. Maar ik ben nog nooit klaargekomen bij hem. Ook niet door stimulering van de mond of handen. Tips?

groet

3 reacties
    Reageren
    Ruben

Waarschijnlijk een kwestie van veel oefenen. Je kunt je blijkbaar nog niet volledig laten gaan, en de enige manier om dit te doen is door middel van het blijven proberen en je juist geen zorgen te maken over of je wel of niet klaarkomt. Probeer in plaats van je te focussen op een orgasme te genieten van het moment zelf. Je zult zien dat dit een veel positiever gevoel zal opwekken, en hoe minder je je zorgen maakt, hoe groter de kans is dat je je wél kunt laten gaan en gewoon klaar zult komen.

Veel vrouwen hebben overigens last van jouw klachten, dus het is niet iets ongewoons. Ik zou als ik jou was de hoop niet opgeven en gewoon doorgaan!

Reageren
    Emma

Als je masturbeert, kom je dan wel klaar?

Reageren
    anna

Hoi,

Ik heb ook gehad dat ik de eerste maanden bij mijn vriend niet klaarkwam en bij mij vorige (korte) relaties helemaal niet. Ik vond dit echter helemaal niet erg, want met mastruberen kwam ik wel gewoon klaar en ik genoot van het moment zelf.
    Ik was gewend niet klaar te komen, dus zag het niet als storend. uit het niets was het er ineens na 3 maanden! Ik moest me wel concentreren en dat heb ik na 2 jaar nog steeds. Ik ben veel met mijn vriend bezig en moet even een momentje voor mijzelf pakken dan. Mijn vriend weet dit en vind dit zelfs erg opwindend. Misschien vind jouw vriend dat ook prima, probeer eens je ogen te sluiten en alleen op jezelf te letten. Vooral niet druk om maken, zoals boven gezegd, dan komt het zonder dat je het verwacht!

Reageren
Reageer op: niet klaarkomen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.