Zoeken Vraag het forum

niet klaarkomen tijdens sex

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

mijn vriend komt niet klaar tijdens de sex , als ik hem pijp komt hij binnen ong 10 min klaar , maar tijdens de sex komt hij niet klaar , we zijn dan al 3 kwartier bezig , hij vind het wel lekker en hij zweet helemaal maar hij komt gewoon niet klaar.. en we hebben ondertussen al veel standjes gedaan ook wat hij lekker vind maar hij zegt dat hin niet zo veel voelt , ik ben trouwens de eerste voor hem en we hebben het al 3/4 keer gedaan

5 reacties
    Reageren
    anoniem

ik moet wel een  vraag stellen natuurlijk?, is het door de zenuwen dat hij niet klaarkomt  want hij zegt wel dat hij zenuwachfig is maar hij zegt ook dat hij niet heel veel voelt dat hij sex anders had voorgesteld en dat mensen blijkbaar overdrijven , komt dat door de condoom of is het een ander probleem?

Reageren
    John (moderator)

Dat kan zeker door het condoom komen. Maar ook door veelvuldig masturberen

Probeer eens een ander condoom dat dunner is.

Reageren
    Anoniem

ja hij masturbeert wel heel veel minimaal 1/2 keer per dag en een dunnere condoom past niet bij hem want die zijn te klein

Reageren
    John (moderator)

Dan zou daar een wat minder van moeten doen.. 2-3 x per week bijvoorbeeld.

Ook dunnere condooms zijn er in verschillende maten.

Reageren
    Catootje

Het kan schelen als je wat meebeweegt met zijn bewegingen, je bekkenbodemspieren erin betrekken. Met een condoom voel je wel minder. Heb zelf een pessarium.

Reageren
Reageer op: niet klaarkomen tijdens sex
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Schurft of eczeem: wat is het verschil?

4 min leestijd

Schurft: oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Schaamluis: oorzaak, symptomen en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.