- anoniem17 juli 2017 om 12:18
mijn vriend komt niet klaar tijdens de sex , als ik hem pijp komt hij binnen ong 10 min klaar , maar tijdens de sex komt hij niet klaar , we zijn dan al 3 kwartier bezig , hij vind het wel lekker en hij zweet helemaal maar hij komt gewoon niet klaar.. en we hebben ondertussen al veel standjes gedaan ook wat hij lekker vind maar hij zegt dat hin niet zo veel voelt , ik ben trouwens de eerste voor hem en we hebben het al 3/4 keer gedaan
5 reactiesReagerenanoniem17 juli 2017 om 12:31ik moet wel een  vraag stellen natuurlijk?, is het door de zenuwen dat hij niet klaarkomt  want hij zegt wel dat hij zenuwachfig is maar hij zegt ook dat hij niet heel veel voelt dat hij sex anders had voorgesteld en dat mensen blijkbaar overdrijven , komt dat door de condoom of is het een ander probleem?
ReagerenJohn (moderator)
17 juli 2017 om 17:21Dat kan zeker door het condoom komen. Maar ook door veelvuldig masturberen
Probeer eens een ander condoom dat dunner is.
ReagerenAnoniem17 juli 2017 om 18:28ja hij masturbeert wel heel veel minimaal 1/2 keer per dag en een dunnere condoom past niet bij hem want die zijn te klein
ReagerenJohn (moderator)
17 juli 2017 om 19:35Dan zou daar een wat minder van moeten doen.. 2-3 x per week bijvoorbeeld.
Ook dunnere condooms zijn er in verschillende maten.
ReagerenCatootje18 juli 2017 om 15:18Het kan schelen als je wat meebeweegt met zijn bewegingen, je bekkenbodemspieren erin betrekken. Met een condoom voel je wel minder. Heb zelf een pessarium.
Reageren