- Anoniem15 december 2012 om 17:15
Hallo iedereen,
Ik ben een meisje van 15, en ik heb een vraagje die misschien vrij raar is (sorry daarvoor!)
Is het normaal om ongeveer 3 keer per week te masturberen?
Ik verlang erg om te vrijen, maar denk ook dat ik hier misschien nog niet klaar voor ben… Heeft iemand misschien advies?
Dankje!
mvg, Anoniem4 reactiesReagerenYuri15 december 2012 om 19:10Hoi.
Nee, geen rare vraag en masturberen is doodnormaal, doe het gewoon wanneer je zin hebt!En als je vind dat je nog niet klaar bent om te vrijen, wacht dan gewoon. Er is geen bepaalde leeftijd dat je seks moet hebben. Dat verschilt per persoon. En 15 jaar is nog behoorlijk jong, hoor!
ReagerenAnoniem15 december 2012 om 20:42Wat vindt jij een redelijke leeftijd om seks te hebben?
Reageren
Alvast bedankt voor je eerste antwoord!Yuri15 december 2012 om 22:00nouja, dat is dus lastig aan te geven. Ik vind leeftijd maar een getal.
Sommigen zijn gewoon eerder met seks bezig dan anderen. Ik weet van mezelf dat ik op m’n 15e daar nog echt niet klaar voor was.Het belangrijkste is dat je je op je gemak voelt bij iemand, en ruim de tijd neemt.
Reageren
Als je iemand leert kennen die ook geinteresseerd is in jou, en diegene reageert positief op jou aanraking/omhelzing/kusjes dan slaat er een vonk over en gaat de rest meestal vanzelf.
Wees niet bang om initiatief te nemen als je het eenmaal echt wil.Anoniem16 december 2012 om 08:54Oké dan, bedank voor al jou advies!
Reageren
groetjes