Zoeken Vraag het forum

Vriendin mischien zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Killiansso

Nou ik en mijn vriendin lagen dus wat te rollenbollen in mijn bed en uuhm ja we hadden onze broek enzo al uit ,en er kwam al wat voorvocht uit mijn penis die dus ook in contact kwam met haar vagina(ze is nog maagd) maar hij is er nooit echt in geweest en ik ben ook niet klaar gekomen , hoe groot is de kans dat ze zwanger is ? ik ben echt heel bang want haar vader mag mij al niet.

6 reacties
    Reageren
    Emma

Hai, ik denk niet dat ze zwanger is want ze is nog maagd en jij bent niet in haar geweest. Bovendien is het wetenschappelijk bewezen dat de zaadcellen die in het voorvocht zitten, nauwelijks tot niet levensvatbaar zijn. Lees deze site even: http://www.nvsh.nl/opinie/voorlichtingVoorvocht.htm

Groetjes Emma

Reageren
    Killiansso

Okee bedankt heb het haar vertelt.

Reageren
    Jolijn

Aangezien jullie toch al behoorlijk ver gaan, zou ik voor de zekerheid condooms in huis halen…

Reageren
    S-boy

Ik ben 14 jaar en ik heb ook een vriendin van 14 jaar wij hebben al 2 x sex gehad en de laatste keer was de condoom gescheurd (kruidvat) maar toen ben ik klaar gekomen en dalijk is ze misch zwanger ik heb ook nog niks verteld maar daar wilde ik mee w8en tot ik dit zeker weet wat moet ik doen

Reageren
    S-boy

Ik heb nog niks verted aan mn ouders

Reageren
    Lauriane

@S-boy, wanneer is het gebeurd dan? Binnen 3 dagen kan ze nog een morning after pil (MAP) slikken tegen eventuele zwangerschap.

Reageren
Reageer op: Vriendin mischien zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.