- Killiansso12 oktober 2012 om 23:54
Nou ik en mijn vriendin lagen dus wat te rollenbollen in mijn bed en uuhm ja we hadden onze broek enzo al uit ,en er kwam al wat voorvocht uit mijn penis die dus ook in contact kwam met haar vagina(ze is nog maagd) maar hij is er nooit echt in geweest en ik ben ook niet klaar gekomen , hoe groot is de kans dat ze zwanger is ? ik ben echt heel bang want haar vader mag mij al niet.
6 reactiesReagerenEmma13 oktober 2012 om 08:46Hai, ik denk niet dat ze zwanger is want ze is nog maagd en jij bent niet in haar geweest. Bovendien is het wetenschappelijk bewezen dat de zaadcellen die in het voorvocht zitten, nauwelijks tot niet levensvatbaar zijn. Lees deze site even: http://www.nvsh.nl/opinie/voorlichtingVoorvocht.htm
Groetjes Emma
ReagerenKilliansso13 oktober 2012 om 10:22Okee bedankt heb het haar vertelt.
ReagerenJolijn14 oktober 2012 om 11:59Aangezien jullie toch al behoorlijk ver gaan, zou ik voor de zekerheid condooms in huis halen…
ReagerenS-boy23 oktober 2012 om 23:02Ik ben 14 jaar en ik heb ook een vriendin van 14 jaar wij hebben al 2 x sex gehad en de laatste keer was de condoom gescheurd (kruidvat) maar toen ben ik klaar gekomen en dalijk is ze misch zwanger ik heb ook nog niks verteld maar daar wilde ik mee w8en tot ik dit zeker weet wat moet ik doen
ReagerenS-boy23 oktober 2012 om 23:03Ik heb nog niks verted aan mn ouders
ReagerenLauriane24 oktober 2012 om 09:01@S-boy, wanneer is het gebeurd dan? Binnen 3 dagen kan ze nog een morning after pil (MAP) slikken tegen eventuele zwangerschap.
Reageren