Hallo,
Ik heb nou al een dik jaar een paar vreemde korstjes op de voorhuid van mijn penis. Ze zijn heel klein en doen ook totaal geen pijn. Toch wilde ik even weten wat dit is. Ook heb ik nog nooit seks gehad. Ik masturbeer me wel behoorlijk vaak ( Ongeveer 6 keer in de week ). Ik hoop niet dat dit iets vreemds is en dat denk ik eigenlijk ook niet want ik heb het al heel lang en heb nog nooit seks gehad.
M.v.g.
Youri
Misschien een crèmepje gebruiken tijdens masturberen. En na het masturberen alles goed afspoelen met lauwwarm water zonder zeep. Voorhuid goed naar achter halen en ook de eikel wassen.
Pieter
Oke Bedankt, ik zal het eens proberen. Maar dit is dus niet iets ergs ofzo?
Mvg
Youri
Je hebt er geen last van, het stinkt niet en is niet irritant gevoelig? Ik denk eerder dat je een beetje droge eikel hebt gekregen door het masturberen.
Bart
Dankje wel voor jullie berichten, Maar ik heb de korstjes op m'n voorhuid. Kan dit dan samen gaan met een droge eikel?
Youri jongen, het is heel normaal dat je vaak masturbeert als je nog geen vriendin hebt, maar ook als je wel een vriendin hebt, is masturberen iets heel prettigs en gewoon lekker van jou of van jullie samen. Maar korstjes OP je voorhuid? Ga je zo wild tekeer dan? Weet je, masturbeer (probeer) een dag of 3 niet en smeer je penis en voorhuid in met een beetje vaseline. Korsten betekent dat het gebloed heeft... Of zijn het schilfers?
Mark
Haha, Het gaat er idd soms wild aan toe ;). Omdat jullie 't zo graag willen zien heb ik er maar een foto van gemaakt.
http://i44.tinypic.com/3589abb.png
Groetjes
Youri
Het lijkt nu wel alsof het er steeds meer worden 🙁
Weet iemand wat dit is? want nu begin ik me wel een beetje zorgen te maken
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Of zijn het gewoon talgkliertjes? wat ik dan wel vreemd vind is alsof het lijkt dat het er meer worden. En ik heb ook beneden aan mijn penis talgkliertjes, en die lijken er niet zo erg op. Dat wat ik nu heb , die zijn heel erg klein. En ze zijn samen op een hoopje.
Sorry voor de vele berichten , maar ik denk dat het is opgelost. ik heb eens op deze site gekeken:
http://www.tandarts.nl/mondverzorging/aandoeningen/voorbeelden_van_mondafwijkingen
En daar staat een plaatje wat ik precies heb, er staat bij dat het talgkliertjes zijn. 🙂
Hallo youri
Ik ben een meisje en heb dat ook, dat zullen meer meisjes ookwel hebben op de schaamlippen, ik heb zelf ook nognooit sex gehad, dus als het maar talgkliertjes zijn ist niet schadelijk. Maar ik zou der wel vanaf willen! Hrb je al een oplossing gevonden misschien?
Groetjes tessaa!x
Hallo Tessa,
Tja, bij mij zijn ze heel klein en maar een beetje te zien. Als het er bij mij niet meer worden maakt het mij niet zo veel uit. Maar ik heb eens gezocht op internet en daar staat dat je ze met deze gel : ''Tretinoingel'' kunt behandelen. Het lijkt me dat dat spul wel te krijgen valt bij de huisarts.
Groetjes
Youri
Lees meer vragen en antwoorden over talgkliertjes op de penis:
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=talgkliertjes+penis&sa=zoeken&siteurl=0