Zoeken Vraag het forum

na sex

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • rudy

Waarom kan men zich na de seks niet concentreren?

3 reacties
    Reageren
    Linda

Ik begrijp je vraag wel, maar ik heb hier zelf geen last van. Na een fijne lange vrijpartij val ik meestal heerlijk in slaap en na een vluggertje, de naam zegt het al, ga ik gewoon verder met waar ik mee bezig was. Met mijn hoofd erbij, dus geconcentreerd. Nu ik er over nadenk, misschien wel meer geconcentreerd! Tegenovergestelde dus hoe jij het ervaart, grappig.
    Linda

Reageren
    Rudy

goede dag Linda,

U bent een vrouw, misschien is het anders bij mannen? U kunt uw partner vragen.

Bij voorbaat dank u.

Reageren
    gus

OK, ik ben een man en ik moet je zeggen dat ik ook na een orgasme enige tijd buiten westen ben, maar niet langer dan een minuut of 5, hooguit.
    Ik denk dat dat komt door de energie die dat deel van je hersens vragen die het “genot” bepalen, en daarmee de hoeveelheid bloed.
    M.A.W. als jij een orgasme hebt, dan heb je een TOTAAL orgasme. Nou, dat is mooi en fijn voor jou: GENIET zou ik zeggen.

MvG, gus

Reageren
Reageer op: na sex
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.