- 10nie9 januari 2022 om 09:01
mijn vagina is ook veel te ruim
ik kan me door mijn vriendje laten vuisten ,
maar dat gaat bijna zonder moeite !
en als ik ongesteld ben is dat ook heel vervelend ,
want ook al doe ik een dikke tampon in ,
ben ik ook genoodzaakt om een redelijk dik maandverband in mijn slipje
te doen want regelmatig zakt mijn tampon er uitHart9 april 2023 om 11:21Maar hoe heten die kruiden dan?
ReagerenAnoniem21 mei 2024 om 21:22Wie heeft goede ervaringen met V klinieken vagina verstrakking?
ReagerenBebie15 augustus 2024 om 04:20In belgium beauty kliniek kost het 1500 . Ga daar is horen .
Reageren
Ik persoonlijk wil het heel graag doen maar heb de finanties niet.
Ik ben al paar jaar aant afzien er van ik kan ook niet mijn urine in houde of op een trampoline springen let mijn kinderen . Ik heb met van alles getraind . Balletjes toestellen gewichten van alles want ik lees zoe en aangedragen kreeg maar niks helpt . Ik ken iemand dat dit terug betaald heeft gekregen maar waar en hoe wilt die persoon niet zeggen. Helaas maar ik weet dat het mogelijk is.Annie25 september 2024 om 22:03Wie heer ervaring met v klinieken voor vagina ingreep ??
ReagerenSalma17 oktober 2024 om 13:51Ben vrouw van 19 jaar oud en als ik sex heb met mijn man die ook mijn eerste sex partner is?
Reageren
Ik ben zeer opgewonden en genoeg vochtig en hij laat mij enorm klaarkomen elke keer weer een genot om klaar te komen door hem.
Maar hij komt niet klaar in mijn vagina en hij heeft mij gezegd dat mijn vagina breed is als hij binnenkomt bij mij en hij geen gevoel heeft met mijn vagina en lijkt dat ik al een geboorte gehad heb wat niet zo is, ik was nog maagd en hij heeft mij ontmaagd toen.
Waarom is mijn vagina zo breed ben maar 19 jaar oud.
Heeft iemand ervaring hiermee of het zelfde probleem als ik.
Groetjes.John (moderator)
17 oktober 2024 om 15:11Ga ermee naar de huisarts en bespreek het
ReagerenElise12 januari 2025 om 09:25Ik heb afgelopen week een vaginavernauwing laten uitvoeren bij V Klinieken. Het is nu nog moeilijk iets te kunnen zeggen over het resultaat, maar de behandeling zelf viel heel erg mee. De pijn de eerste drie dagen was wel gigantisch maar nu (dag 5) kan ik weer kleine stukjes lopen en eventjes zitten op basis van alleen paracetamol. Er zit dus vooruitgang in.
ReagerenAnoniem3 februari 2025 om 22:09Hoe gaat het nu met je? En merk je al echt verschil
Reagerentjeeminee22 november 2025 om 14:24Ja sorry hoor, ik zat dit te lezen uit interesse, maar het hoeft denk ik allemaal niet zo nauw. Je kan de boel toch ook opvullen door er een paar vingers erbij te doen? Wees blij met wat je hebt, en laat je alsjeblieft niet verminken door een chirurg die focust op het ideaal beeld. Ieder mens is mooi, of je nou ruim bent of niet.
Reagerentjeeminee22 november 2025 om 14:24Ja sorry hoor, ik zat dit te lezen uit interesse, maar het hoeft denk ik allemaal niet zo nauw. Je kan de boel toch ook opvullen door er een paar vingers erbij te doen? Wees blij met wat je hebt, en laat je alsjeblieft niet verminken door een chirurg die focust op het ideaal beeld. Ieder mens is mooi, of je nou ruim bent of niet.
ReagerenJaap6 mei 2026 om 20:59Gewoon met glijmiddel fijn anaal gaan doen en voor wie echt echt om intieme redenen samen hoogtepunt willen in vagina zo laat mogelijk wisselen. Om hygiënische reden is een condoom tijdens anaal wel verstandig.
Reageren