Zoeken Vraag het forum

vagina te wijd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • 10nie

mijn vagina is ook veel te ruim
    ik kan me door mijn vriendje laten vuisten ,
    maar dat gaat bijna zonder moeite !
    en als ik ongesteld ben is dat ook heel vervelend ,
    want ook al doe ik een dikke tampon in ,
    ben ik ook genoodzaakt om een redelijk dik maandverband in mijn slipje
    te doen want regelmatig zakt mijn tampon er uit

Hart

Maar hoe heten die kruiden dan?

Reageren
    Anoniem

Wie heeft goede ervaringen met V klinieken vagina verstrakking?

Reageren
    Bebie

In belgium beauty kliniek kost het 1500 . Ga daar is horen .
    Ik persoonlijk wil het heel graag doen maar heb de finanties niet.
    Ik ben al paar jaar aant afzien er van ik kan ook niet mijn urine in houde of op een trampoline springen let mijn kinderen . Ik heb met van alles getraind . Balletjes toestellen gewichten van alles want ik lees zoe en aangedragen kreeg maar niks helpt . Ik ken iemand dat dit terug betaald heeft gekregen maar waar en hoe wilt die persoon niet zeggen. Helaas maar ik weet dat het mogelijk is.

Reageren
    Annie

Wie heer ervaring met v klinieken voor vagina ingreep ??

Reageren
    Salma

Ben vrouw van 19 jaar oud en als ik sex heb met mijn man die ook mijn eerste sex partner is?
    Ik ben zeer opgewonden en genoeg vochtig en hij laat mij enorm klaarkomen elke keer weer een genot om klaar te komen door hem.
    Maar hij komt niet klaar in mijn vagina en hij heeft mij gezegd dat mijn vagina breed is als hij binnenkomt bij mij en hij geen gevoel heeft met mijn vagina en lijkt dat ik al een geboorte gehad heb wat niet zo is, ik was nog maagd en hij heeft mij ontmaagd toen.
    Waarom is mijn vagina zo breed ben maar 19 jaar oud.
    Heeft iemand ervaring hiermee of het zelfde probleem als ik.
    Groetjes.

Reageren
    John (moderator)

Ga ermee naar de huisarts en bespreek het

Reageren
    Elise

Ik heb afgelopen week een vaginavernauwing laten uitvoeren bij V Klinieken. Het is nu nog moeilijk iets te kunnen zeggen over het resultaat, maar de behandeling zelf viel heel erg mee. De pijn de eerste drie dagen was wel gigantisch maar nu (dag 5) kan ik weer kleine stukjes lopen en eventjes zitten op basis van alleen paracetamol. Er zit dus vooruitgang in.

Reageren
    Anoniem

Hoe gaat het nu met je? En merk je al echt verschil

Reageren
    tjeeminee

Ja sorry hoor, ik zat dit te lezen uit interesse, maar het hoeft denk ik allemaal niet zo nauw. Je kan de boel toch ook opvullen door er een paar vingers erbij te doen? Wees blij met wat je hebt, en laat je alsjeblieft niet verminken door een chirurg die focust op het ideaal beeld. Ieder mens is mooi, of je nou ruim bent of niet.

Reageren
    tjeeminee

Ja sorry hoor, ik zat dit te lezen uit interesse, maar het hoeft denk ik allemaal niet zo nauw. Je kan de boel toch ook opvullen door er een paar vingers erbij te doen? Wees blij met wat je hebt, en laat je alsjeblieft niet verminken door een chirurg die focust op het ideaal beeld. Ieder mens is mooi, of je nou ruim bent of niet.

Reageren
    Jaap

Gewoon met glijmiddel fijn anaal gaan doen en voor wie echt echt om intieme redenen samen hoogtepunt willen in vagina zo laat mogelijk wisselen. Om hygiënische reden is een condoom tijdens anaal wel verstandig.

Reageren
Reageer op: vagina te wijd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.