- Anoniem5 april 2025 om 19:44
Nou ik vind de antwoorden van Suus wel gemeen, sorry dat ik stress heb en verduidelijking en begrip wilde! Ik ben niet zo geïnformeerd en dit voelde als hulp.
En nog iets als u niet boos wordt: het is dus zo dat voorvocht IN mijn vagina terecht kan zijn gekomen tijdens de penetratie? want voordat hij in mijn vagina ging was zijn penis niet vochtig of was er geen doorzichtig spul.
John (moderator)
5 april 2025 om 20:13De antwoorden van Suus zijn echt niet gemeen bedoed hoor… maar wijzen wel op de feiten. Vooraf nadenken over de gevolgen van iets wat je doet.
Reageren
Ik ben eigenlijk nooit boos hoor…
Ja er zou nog sperma van de zaadlozing in de urinebuis kunnen zitten. Dat kan er dan bij penetratie met voorvocht uitkomen.John (moderator)
5 april 2025 om 20:16Wanneer was de eerste dag van de laatste mentruatie en hoe lang duurt je cyclus?
ReagerenAnoniem5 april 2025 om 20:2325 maart was de eerste dag van mijn laatste menstruatie, tot en met 29 maart. Ik ben meestal +- 4 weken erna ongesteld, dus zo ongeveer 23 april weer.
ReagerenJohn (moderator)
5 april 2025 om 20:42ok.
Reageren
Je moet zelf beslissen wat je doet.Suus5 april 2025 om 20:59Ik ben ook niet boos of gemeen……
Reageren
Jij vroeg in je eerste bericht wat je het beste zou kunnen doen.
Daar hebik op geantwoord en vervolgens blijf jij redenen bedenken om dat advies niet op te volgen.
Het is jou keuze wat je doet, maar aan het antwoord op je vraag verandert niks.
Daar is niks gemeens aan.Veertje5 april 2025 om 21:06OMG als je echt niet zwanger wilt worden dan zou ik toch echt de MAP maar gauw innemen! Daarna naar de huisarts voor de pil en daarmee starten op de eerste dag van je menstruatie.
Niet afwachten tot 23 april of je wel of niet ongesteld wordt…
ReagerenAnoniem5 april 2025 om 21:41Oké ik ga denk ik morgenochtend een map halen en maar eens gebruiken.. het zal dan ongeveer 40 uur erna zijn. Is dat ok? Word ik dan wel alsnog in de week van 23 april ongesteld?
ReagerenJohn (moderator)
5 april 2025 om 21:4640 uur erna is goed. En over de menstruatie hebben we het al gehad
ReagerenAnoniem6 april 2025 om 13:18Hoi, ik heb het gedaan, ik kan verder niks meer doen toch
ReagerenSuus6 april 2025 om 14:20Nee, je hoeft verder ook niks meer te doen, de map doet nu zn werk.
Reageren
Lees de bijsluiter even goed door, dan weet je ook hoe hij dat doet.