Zoeken Vraag het forum

jeuk aan clitoris

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Het kan een hardnekkige schimmelinfectie zijn. Ga terug naar je huisarts voor een andere behandeling.

petra

raar gevoel aan mijn clitoris

Reageren
    Hierook

Dit heb ik dus ook..

Word gek van de jeuk en het ergste in bed…zoveel kriebel…alsof er een kudde mieren zit..

Af en toe wat witte puntjes…

Reageren
    John (moderator)

Ga dan naar de huisarts en laat ernaar kijken. Het kan een infectie zijn

Reageren
    Diaan

Ondertussen al bij de huisarts geweest ??

Reageren
    Kim

Ik ben momenteel 28 weken zwanger en heb het zelfde probleem weet wat dat ik het met condoom moet doen anders word het erger
    Als je spul koopt voor anti schimmel absoluut niet kruitvat eigen merk nemen die brand mega erg en werkt niet

Reageren
    Mary

Ik ben al vier jaar in de menopauze Ik heb een jeukende clitoris Ik moet Olanda verlaten omdat de dokters me hier niet behandelen Ik ben bij verschillende dokters geweest dit is triest

Reageren
    Solidsnake

Zou het misschien ook veroorzaakt kunnen worden door een bepaalde wasmiddel?

Er is een moment geweest dat zowel ik als mn vrouwtje er last van kregen.

Zowel jeuk als geur. Gigantisch irritant.

Bleek mn vrouwtje van wasmiddel te switches ivm kortingen op de middelen. Dus telkens de goedkoopste te pakken.

Zelfs een beetje overgebleven te mixen.

Reageren
    Ann

Lijken symptomen te zijn van lichen sclerosus (jeuk en witte puntjes, vlekjes)

Reageren
    Anne

Ik heb hetzelfde probleem.

Als je naar de dokter gaat, moet je je dan uitkleden en je vagina laten zien? En kan je als minderjarige gewoon alleen gaan of moet je moeder mee.

Reageren
    John (moderator)

Als je problemen aan je vagina hebt zal die niet naar je voeten gaan kijken. De dokter kan het niet door de kleren heen bekijken. Je moeder hoeft niet als je ouder bent dan 12

Reageren
    Anne

Ik ben bij de dokter geweest.
    Was een bijzondere ervaring haha om voor een onbekende mn broek en string uit te trekken.
    Dokter heeft naar mn vagina gekeken en zag wat irritatie.

Heb nu een zalfje gekregen en over een weekje even terugkomen.

Reageren
Reageer op: jeuk aan clitoris
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.