Sex direct na besluit tot"/> Sex direct na besluit tot scheiden - Medische Forum - Dokter.nl

Sex direct na besluit tot scheiden

Online ZorgZus

Hallo,

Ik vraag me iets af en ben benieuwd naar de meningen van anderen.

Ik ben inmiddels alweer een paar jaar gescheiden van mn ex maar nu vraag ik me toch iets af:

We hadden het al een paar maanden over scheiden en uiteindelijk midden in een nacht het besluit echt uitgesproken. Wat daarna gebeurde was heel raar en fijn te gelijk. Na het besluit dat het over was begon ze te huilen en we zijn eigenlijk automatisch nog een poosje tegen elkaar aan gekropen.
    Ik denk dat dat toch een soort verwerking was.

Uiteindelijk begonnen we elkaar te strelen en te zoenen en dat eindigde in sex zoals we gewend waren van het prille begin van onze relatie. En misschien nog wel lekkerder als toen omdat we het al heel lang niet hadden gedaan gezien de situatie.

Ikzelf weet achteraf nou niet of dat dit normaal is of abnormaal.

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en meningen.

Reageer

Ik vind dit niet echt een onderwerp voor een medisch form eigenlijk

Reageer

Het hebben van relatieproblemen kan je leven behoorlijk negatief beïnvloeden. Ben je voor jezelf of voor iemand anders op zoek naar een oplossing en heb je niet genoeg aan de antwoorden die je kunt vinden in ons forum? Ook dan helpen wij je graag verder.

Partner content

Waarom niet? Het gaat over een relatie en seksualiteit. Ik zie het probleem niet.

Reageer

Omdat het geen medisch onderwerp is.
    Sexuele ervaringen uitwisselen zijn andere platformen voor

Reageer
Reageer op: Sex direct na besluit tot scheiden
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif