Zoeken Vraag het forum

Zo’n verschrikkelijke zin

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ron

Mijn vrouw heeft totaal geen behoefte aan seks. Niet haar schuld of iets dergelijks, het zit er gewoon niet in.
    Dit houdt in de afgelopen 25 jaar geen behoorlijke vrijpartij meer gehad. In het verleden maakte ze nog wel eens zin, maar seks met iemand die daar eigenlijk geen zin in heeft is voor beiden niet leuk. Na de 85e afwijzing heb ik niets meer geprobeerd met als gevolg de er de afgelopen 6 jaar is er gewoon helemaal geen seks meer is

Heel grof gezegd, de laatste keer dat ik gepijpt ben is meer dan 30 jaar geleden, en dat ik een vrouw oraal mocht bevrdeigen al minstens net zo lang.

Ondertussen wordt het een serieus probleem voor mij, en ben ik er bijna de hele dag mee bezig. Ik wordt er wanhopig van.

Je kan er ook met niemand over praten, daarom wil ik het hier maar even spuien

1 reactie
    Reageren
    Fdv

Als je geen actie onderneemt blijft het de rest van je leven zo. En dat wil je vast niet.
    Je zult toch met je vrouw er goed over moeten gaan praten. En er zijn vast en zeker professionals waar jullie terecht kunnen.

Reageren
Reageer op: Zo’n verschrikkelijke zin
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.