- GeenIdee19 oktober 2022 om 22:29
Hallo,
Reeds jaren heb ik last van iets raar.. Ik hou van seks, en ik zeg niet dat ik het veel heb (enkel in een relatie). Maar na de seks zie ik het sperma uit de vagina druppen, en ik word zodanig misselijk, kokhalsend, tot overgeven toe.. Ik vind dit echt erg lastig, want dat geeft een verkeerd beeld naar mijn vriendin, meestal kijk ik niet, maar datzelfde gevoel komt ook als ik niet kijk maar vocht op de lakens zie… Als ik masturbeer dan heb ik daar geen probleem mee… Ervaart iemand dit ook, of heeft iemand tips voor me hoe ik hier vanaf geraak zonder jarenlange therapie? Ik vind dit echt moeilijk.3 reactiesReagerenAlias20 oktober 2022 om 01:26GeenIdee20 oktober 2022 om 07:24Het doet me nergens aan denken, gewoon direct kokhalzen zonder voorgaande gedachten…
ReagerenAlias20 oktober 2022 om 09:50Zo werken hersenen niet bij dit soort situaties. Wel bij bv stoffen die je binnenkrijgt.
Dus er is een prikkel (je ziet…). En dan koppel je dat door een reden aan iets waarvan je walgt. Ergens heb je die koppeling gekregen of is er een reden.
Reageren
Zoals ook de hond van Pavlov ging kwijlen. Zoek maar op.