Zoeken Vraag het forum

Misselijk bij het zien van sperma in vagina vrouw

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • GeenIdee

Hallo,
    Reeds jaren heb ik last van iets raar.. Ik hou van seks, en ik zeg niet dat ik het veel heb (enkel in een relatie). Maar na de seks zie ik het sperma uit de vagina druppen, en ik word zodanig misselijk, kokhalsend, tot overgeven toe.. Ik vind dit echt erg lastig, want dat geeft een verkeerd beeld naar mijn vriendin, meestal kijk ik niet, maar datzelfde gevoel komt ook als ik niet kijk maar vocht op de lakens zie… Als ik masturbeer dan heb ik daar geen probleem mee… Ervaart iemand dit ook, of heeft iemand tips voor me hoe ik hier vanaf geraak zonder jarenlange therapie? Ik vind dit echt moeilijk.

3 reacties
    Reageren
    Alias

Waar doet het je aan denken als je het ziet?

Ik word ook niet warm van wat je zegt 🤢

Reageren
    GeenIdee

Het doet me nergens aan denken, gewoon direct kokhalzen zonder voorgaande gedachten…

Reageren
    Alias

Zo werken hersenen niet bij dit soort situaties. Wel bij bv stoffen die je binnenkrijgt.

Dus er is een prikkel (je ziet…). En dan koppel je dat door een reden aan iets waarvan je walgt. Ergens heb je die koppeling gekregen of is er een reden.
    Zoals ook de hond van Pavlov ging kwijlen. Zoek maar op.

Reageren
Reageer op: Misselijk bij het zien van sperma in vagina vrouw
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.