Zoeken Vraag het forum

testosteron verlagen – hypersexueel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • JB75nmg

goedendag,
    Ik ben een man van 47, al 20 jaar samen met mijn partner.
    Ik heb veel behoefte aan sex en intimiteit en afwisseling en spanning daarin.
    B.v. buitensex, parenclubs, erosauna’s, sex op andere spannende plekken enz.
    de afgelopen jaren is die behoefte en verlangens enkel maar meer geworden.
    Dat terwijl mijn partner juiste tegenovergesteld beweegt en steeds minder wil en dus zeker niet de zaken die ik wil waarmee ik dus met veel onbevredigde gevoelens/verlangens zit.
    Aangezien mijn partner dat soort zaken allemaal niet wil heb ik al paar jaar de vrijheid om dat soort zaken met andere vrouwen te doen.
    Wel eens naar een parenclub geweest en met andere vrouwen gedate. Maar dat is toch niet echt wat ik wil, wil juist zaken beleven met degene waarvan ik hou.
    Daarnaast ben ik nu eenmaal ook niet erg populair (middelbare leeftijd, kalende kop en een buikje en introvert/onzeker) dus dat maakt ook niet makkelijker en voel me daar enkel maar slechter over

Liefst zou ik dus van al die verlangens en fantasieën af willen zodat ik daarmee meer op niveau van mijn partner kom.
    Ik heb absoluut geen zin om hiermee naar de huisarts te gaan, heb ooit eerder samen met mijn partner een afspraak met huisarts gehad over verschil in verlangen maar dat was geen succes.
    Ik wil er dus gewoon vanaf en dus ook geen behoefte aan sex meer hebben en niet al die fantasieën/verlangens.

had wel diverse medicijnen gevonden voor remmen van testosteron dat daarmee zou moeten kunnen helpen zoals o.a. andocur 50 mg
    Maar is op recept en kwam enkel in Spanje een partij tegen waar je dat zo kan kopen zonder recept, maar die staat niet heel goed beoordeeld en vrij duur.

Ben dus benieuwd of mensen weten waar je dat beter zo kan kopen zonder recept of andere makkelijker verkrijgbare geneesmiddelen weten die dezelfde werking hebben.

Ja ik weet dat het zelf nemen van dergelijke geneesmiddelen een risico op bijwerkingen geven maar dat risico wil ik graag nemen om van die onmogelijke verlangens en fantasieën af te komen die nu mijn leven beheersen.

Groet Joost

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat zijn medicijnen die je beter helemaal niet illegaal koopt. Ze zijn hier niet voor niks uitsluitend op recept. Ze kunnen bij onoordeelkundig gebruik meer schade dan goeds veroorzaken. jij zou naar een seksuoloog kunnen gaan.

Reageren
    JB75nmg

bedankt voor je reactie,
    Ik voel echt totaal niks voor om hierover met iemand in gesprek te gaan, voel ik me helemaal niet prettig bij en totaal niet mijn ding om over gevoelens/verlangens te praten, dan veel liever het risico van een eventuele bijwerking van medicijn nemen.
    Daarom maar opzoek naar medicijnen en als niks vrij verkrijgbaars is dat de juiste werking heeft blijft dus helaas enkel het illegale circuit over.
    Risico’s neem ik graag op de koop toe om dit op te lossen en vanaf te komen.

heb momenteel totaal geen plezier in het leven hierdoor en enkel gefrustreerd en steeds onrustig gevoel.
    Heb geen zelfmoord plannen ofzo maar denk wel regelmatig in de trant van: als ik nu kanker krijg zal ik elke behandeling weigeren en gewoon wachten tot ik daar dood aan ga omdat ik leven niet genoeg de moeite vind om het onnodig te rekken.

Reageren
    John (moderator)

dat is dan een beslissing die je natuurlijk zelf moet nemen, maar als ik je laatste bericht zo lees, zou ik je toch echt adviseren met een psycholoog te gaan praten.

Reageren
    JB75nmg

ik hoop dat iemand nog goede suggestie heeft voor een wel werkend vrij verkrijgbaar medicijn of iets waarbij zo min mogelijk bijwerkingen zijn.
    Ik verlies eerlijk gezegd liever een ledemaat dan dat ik met huisarts/seksuoloog/psychloog of dergelijke moet praten.

Reageren
Reageer op: testosteron verlagen – hypersexueel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.