Zoeken Vraag het forum

Zin in seks verlagen?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Is het mogelijk om mijn zin in seks te verlagen met , ik zeg maar wat, een pilletje per dag?
    Sta me toe dat ik wat meer uitleg geef over mijn vraag, ik ben 51 jaar en de laatste 15 jaar is seks tussen mijn vrouw en mezelf een rariteit geworden, denk aan 1x per maand(met veel geluk) en op 5 minuten moet het voorbij zijn of men begint te zuchten en soms maanden niets (denk aan 6 maand of zoiets) ik heb geen vriendin ofzo gezocht omdat ik mijn vrouw nog steeds even graag zie als de eerste dag en op 23 jaar huwelijk mijn vrouw nog nooit bedrogen heb…maar het valt me de laatste tijd wel moeilijk moet ik eerlijkheidshalve toegeven. Mijn vrouw is zo moe van het werk als ze thuis komt maar ik zorg er dan voor dat ze als ze thuis komt enkel moet gaan zitten en kan eten, mijn vrouw moet NOOIT aan mij vragen om een klusje te doen want dat is al gedaan en voor de rest help ik in het huishouden met boodschappen doen, stofzuigen, het huis schoonhouden en de tuin onderhouden om haar te ontlasten. Ik ben een nette hygiënische man die let op zijn uiterlijk en heb ook een goede job waar door we geen geldzorgen hebben … Ik zou blij zijn als ik die drang wat minder zou voelen, ze heeft me nog nooit betrapt op masturbatie maar ik weet zeker dat ze heel boos zou zijn, gesprekken over samen eens met de dokter te gaan praten worden beantwoord met: “aan mij is niets fout ik heb een laag libido”. Ze heeft geen minnaar want ik heb er eens iemand op gezet en dat heeft me veel geld gekost en niets opgeleverd…
    Er moet toch iets bestaan om dat wat te remmen, te bedaren?

4 reacties
    Reageren
    Anoniem

Vergeten te zeggen, we hebben geen kids.

Reageren
    Anoniem

Waarom zou jij je drang willen verlagen? Waarom niet haar libido verhogen door testosteron tabletten te slikken. Kan de huisarts voorschrijven. En waarom zou jij niet mogen masturberen?

Reageren
    Anoniem

ik heb ook veel meer zin in sex als mijn vrouw,maar als ik geil ben ruk ik mij eigen af in het bijzijn van mijn vrouw.daar heefd zij geen enkele moeite mee.zij heefd ook weeleens dat zij geiler is dan ik en dan vinger ik haar klaar.

Reageren
Reageer op: Zin in seks verlagen?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.