Zoeken Vraag het forum

Seks klaargekomen in vagina en neem de pil niet

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniemp

Hallo dokter mijn menstruatie was gisteren gedaan en vandaag hebben we seks gehad met mijn vriend ik heb gezegt niet klaarkomen in mijn vagina maar toen is hij klaargekomen in mijn vagina ik gebruik de pil ook niet we hadden gezegt dat we het nietmeer gingen doen dus heb ik de pil niet gepakt en vandaag is het zo gebeurt na het klaargekomen ben ik snel gaan plassen en gied gewassen maar nu ben ik bang als ik nu om morningafterpil ga en deze inneem in de avond is er dan nog risico moet ik dan nog mij zorgen over maken??

11 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je moet in ieder geval een Morning After Pil gebruiken en dat z.s.m. Neem dan de Ella-one

Reageren
    Anoniem

En als ik norlevo ofzo neem dat is tog ook goed als ik ze neem moet ik me dan nog zorgen maken nee tog hee

Reageren
    Anoniem

Norlevo is tog ook goed

Reageren
    John (moderator)

Omdat je toch al dichter bij de eisprong zit is de ella-one beter

Reageren
    Anoniem

Ja maar ik had toen nog iets zo en ik heb de norlevo gepakt en als er geen ellaone isnkan ik dan gewoon norlevo nemen dat is tog ook hetvzelefde

Reageren
    John (moderator)

Als ze hetzelfde waren zou ik niet zeggen dat je de ella-one beter kunt gebruiken. Gebruik de Norlevo dan maar

Reageren
    Anoniem

Ole ze ik wou de verschil weten tussen die 2 drm ik zal straks wel omgaan naar apotheek van wacht en zal ze dan vanavond innemen

Reageren
    John (moderator)

De Ella-one heeft meer hormonen en kan tot 120 uur na de seks worden gebruikt. Ze is ook wat effectiever om zwangerschap te voorkomen. En omdat het toch vrij kort voor de eisprong is zal de ella-one meer zekerheid geven

Reageren
    Anoniem

Ik ben juist naar de apotheek gegaan en ze heeft mij norlevo gegeven ik heb elaaone gevraagt ik zal die geven als je wil maar die is na 5dagen hoe lang is het gebeurd heeft ze mij gevraagt ik heb gezegt dat het net gebeurd is dus norlevo is ook goed ik heb die gehaald is dat ook goed ik ga ze voor het slapen gewoon innemen

Reageren
    Anoniem

Hey dokter ik heb om 22uur de norlevo map genomen er is tog dan geen risico voor zwangerschap he?? En mijn menstruatie is gisteten gedaan en mijn ovulatie begint pas over 4 of 5 dagen er zal tog geen risico zijn he sorry maar ik maak wat beetje stress..

Reageren
    John (moderator)

Dat zou dan goed moeten komen

Reageren
Reageer op: Seks klaargekomen in vagina en neem de pil niet
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.