Zoeken Vraag het forum

seks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Voorvocht is geen probleem. als je vooraf een zaadlozing zou hebben gehad en niet meer geplast, dan zouden er nog spermacellen in de urinebuis kunnen zitten die er dan met voorvocht uitkomen.
    Maar na 2 uur zijn doorgaans dood door het zure milieu van de urinebuis

John (moderator)

Ik ben een zorgprofessional

Reageren
    Jonas

Wat houd een zorgprofessional eigenlijk precies in dan, overigens vind ik het echr goed dat je zoveel mensen helpt, pluimpje verdien je zeker

Reageren
    Jonas

Ooo vandaar voorvucht in de urinebuis dus maar een aantal minuten overleefd ,en dan is t dus niet meer goed genoeg of dood om te bevruchten

Reageren
    John (moderator)

Voorvocht gaat niet dood.. de zaadcellen in de urinebuis gaan dood. Sperma, voorvocht en zaadcellen zijn 3 verschillende dingen

Reageren
    John (moderator)

Ik meerdere medische opleidingen en studies gedaan

Reageren
    Jonas

Okay mooi, maar ze kan dus niet zwanger zijn al had ik niet eens geplast?

Reageren
    John (moderator)

Daar kan ik nou niet volmondig ja op zeggen

Reageren
    Jonas

Maar dan zouden de zaadcellen in het voorvocht toch dood zijn? Ik heb wel een ini mini beetje geplast maar goed voor t idee want k had oprecht echt maar heelheel weinig geplast

Reageren
    Jonas

Maar als je heel weinig plast, ookal is het echt niks, dan is de zuur waarde in de urine buis toch in ierer geval al te sterk voor zaadcellen om te overleven

Reageren
    Jonas

Maar als je net zegt in 2 uur tussentijd dat de cellen dood zijn door de omstandigheden in de plasbuis, dan kan er toch geen risico zijn geweest?

Reageren
    John (moderator)

In de regel niet

Reageren
    John (moderator)

Plas is plas. als de urinebuis maar gespoeld wordt

Reageren
    Jonas

Oke mooi, dus het komt er op neer dus dat ik hier niet over in moet zitten

Reageren
    John (moderator)

Zo kun je dat inderdaad stellen

Reageren
Reageer op: seks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.