Zoeken Vraag het forum

Huilen als vriend weg is

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Snoomy

Hallo??‍♀️
    Ik zit al een lange tijd met een probleem. Altijd als mijn vriend langs is geweest in het weekend en het is zondagavond wanneer hij weg moet slaat mijn humeur om. Dat ziet hij dan oom altijd aan mijn gezicht. Vaak moet ik dan alsnog huilen als hij weggaat. En soms best wel heftig janken ook. Is dit raar? Buiten mijn vriend zie ik mijn vrienden en spreek ik genoeg met hun af. Verder verveel ik me ook nooit. Toch zie ik er dan heel erg tegenop dat ik weer zo lang zonder hem ben. We zijn al bijna 2 jaar samen maar toch blijft dit probleem hangen. Dan vraag ik me altijd af is er iets mis met mij?
    Hulp/advies is graag welkom
    Groetjes snoomy

1 reactie
    Reageren
    Elmo

Natuurlijk is er niets mis met je.

Denk dat je pas moet gaan nadenken als je vrolijker word zodra je vriend weer weg gaat.

Mijn vriendin huilt vaak als ze oververmoeid is en dan zeg ik: Oh jee, is het weer zover?! en geef ik haar een dikke knuffel, vervolgens kan ze er weer om lachen.

We reageren allemaal anders.

Bekijk het van de mooie kant: Het lijkt erop dat je je erg fijn voelt met je vriend!

Reageren
Reageer op: Huilen als vriend weg is
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.