vloeien na orgasme

Ik herken mijzelf in het probleem van bloedverlies na clitoraal orgasme. Het begon sinds ik aan de prikpil begon. Ik was zelf niet seksueel actief op dat moment dus ik vond het niet zo erg. Alleen heb ik nu wel een soort van eenzaamheid gevoel door dit probleem. Ik ben uiteindelijk naar de dokter geweest die heeft inwendig gecontroleerd. Niks geks te zien. Ze hebben uit eindelijk de gynaecoloog om advies gevraagd want ze hadden er nog nooit van gehoord. De gynaecoloog vertelde dat het kan komen doordat de baarmoeder samen trekt. Maar heb hier verder geen advies over gekregen hoe ik het kan oplossen. Zelf heb ik nu het besluit genomen om te stoppen met de prikpil om te kijken of het weg gaat. Ik adviseer dat de vrouwen te doen die dit zelfde probleem hebben en het aan te kijken want de dokter zelf heeft er geen oplossing voor.

Reactie

Hier hetzelfde. De laatste drie jaar heb ik last van pijnlijke kramp net voor en na een clitoriaal orgasme, en daaropvolgend een zeurderig gevoel in mijn buik en bloedverlies. Dat is eerst bruin slijm, dan ook helder bloed. Het houdt enkele dagen aan. Ik heb er enkel last van als mijn clitoris gestimuleerd wordt, want bij een clitoriaal orgasme trekt mijn baarmoeder veel heviger samen. Helaas krijg ik maar zeer zelden een orgasme bij penetratie, dus het probleem belemmert nu eigenlijk mijn enige mogelijkheid tot bevrediging. Mijn uitstrijkje (bevolkingsonderzoek) was goed, dus de huisarts kon er verder niet zo veel mee, ook al had ze de klacht over pijnlijke krampen en bloedverlies rond het orgasme al wel vaker gehoord. Ze heeft me aangeraden om een half jaartje de pil met stopweek te slikken, maar dat veranderde helaas helemaal niets. Voor mij verpest het mijn seksleven dus ik zou echt graag eens van een expert horen of en wat hier aan te doen valt. Bij iedereen die hier gereageerd heeft met soortgelijke klachten heeft het naar de dokter gaan namelijk niets opgeleverd, net als bij mij. Dat is toch gek?

Reactie

Het hebben van relatieproblemen kan je leven behoorlijk negatief beïnvloeden. Ben je voor jezelf of voor iemand anders op zoek naar een oplossing en heb je niet genoeg aan de antwoorden die je kunt vinden in ons forum? Ook dan helpen wij je graag verder.

Wat te doen als jullie relatie onder druk staat?

Wat te doen als jullie relatie onder druk staat?

Jullie komen er samen niet meer uit. Het hebben van relatieproblemen kan dagelijks het leven behoorlijk belemmeren. Jullie hebben het... Lees verder
    Partner content
Reageer op: vloeien na orgasme
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief