- tres2 februari 2020 om 20:26
Hey! Ik had eerder deze week gemeenschap met mijn vriend, hierna uitgeplast en toen zag ik dat ik wat bloedde bij het afvegen.
Dit is de laatste tijd wel wat vaker voorgekomen, vooral als we een standje achterlangs deden of als ik met mijn rug bovenop zat.
Het lijkt erop dat het bloeden niet gebeurt op moment dat we deze standjes achterwege laten.
Bij die standjes merk ik dat de penetratie wel erg diep is. Mijn vriend voelt ook dat hij ergens tegenaan zit als we dat doen.
Kan dat beetje bloed komen door de standjes? Kan het ook komen door een wisseling van anticonceptie? Dat mijn lichaam nog even moet wennen? Of is het iets dat samen kan hangen met elkaar?
11 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 februari 2020 om 20:29Dat is moeilijk te zeggen. Het kan ook door een infectie komen. Ik zou er toch even mee naar de huisarts gaan
Reagerentres2 februari 2020 om 22:25@John mijn vriend is een poos terug nog getest op soa’s, die kwamen allemaal negatief terug. Dan lijkt het me dat ik dat ook niet heb 🙂
Wat zou het nog verder kunnen zijn?
ReagerenJohn (moderator)
2 februari 2020 om 22:32Een infectie. Over soa’s heb ik niets gezegd…
ReagerenLisa2 februari 2020 om 23:11ik heb dit ook gehad. Er is uitgebreid onderzoek geweest en er bleek dat mijn baarmoedervlies/mond of wat ook erg was verdund door langdurig pilgrbruik. Atrofisch geworden, zei de radioloog.
Dus als je wat dieper penetreert, kun je tegen dat verdunde vlies aankomen en dat bloed wat makkelijker. Maar het is niet schadelijk, alleen vervelend.
Ik weet niet of het weefsel weer dikker wordt als je de pil stopt. Ik slik al jaren door, dus het was geen verrassing.
ReagerenCatootje3 februari 2020 om 09:39als je de pil gebruikt: die ontregelt je eigen hormoonhuishouding en kan allerlei klachten geven, zoals contactbloedingen.
Reagerentres3 februari 2020 om 22:17@john ik dacht dat je dat daarmee bedoelde.
Een half jaar geleden toen ik ook van pil wisselde, gebeurde hetzelfde. Dan denk ik toch hier een verband mee is.
ReagerenJohn (moderator)
3 februari 2020 om 22:25dat is mogelijk. Maar om een infectie uit te sluiten zou ik toch even naar de huisarts gaan
Reagerentres5 februari 2020 om 17:24Ik kijk het nog even aan, ik ben nu bezig met de 2e strip van de anticonceptie (doorgeslikt). Kan dat hier ook door komen? nieuwe pil en doorslikken?
Mocht het weer gebeuren dan ga ik de huisarts bellen.
ReagerenJohn (moderator)
5 februari 2020 om 17:54het zou kunnen
Reagerentres22 februari 2020 om 01:18Hoi, tot dusver is het niet weer gebeurt. Ik ben inmiddels ook weer langer bezig met deze pil. Is het gek als het bij 1x blijft? Of had het als het een infectie was, nog veel vaker moeten gebeuren?
ReagerenJohn (moderator)
22 februari 2020 om 13:44Dat is dan niet gek. Als het een infectie zou zijn, zou het vaker voor komen
Reageren