- Anoniem3 mei 2016 om 14:43
Hallo ik heb een vraag wat betreft het bloeden na geslachtsgemeenschap.
Agfelopen weer werd ik door mijn vriend ontmaagd. Die avond had ik best veel pijn. We hebben het de dag daarop weer geprobeerd, toen had ik nog steeds een beetje pijn. Gisteravond ging alles opzich wel goed. Hier en daar af en toe pijn.
Maar vandaag werd ik wakker met bloed in mijn ondergoed! Ik ben wel een beetje geschrokken. Is dat normaal? Of is hij een breetje te diep gegaan doordat het is gaan bloeden? Want toen ik voor het eerst ontmaagd werd heb ik niet gebloed.
Tijdens het plassen verlies ik gelukkig geen bloed. Alleen vind ik af en toe rood/bruin vocht op mn ondergoed.
Wie weet hoe het komt en mij erbij helpen. Dankje
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 mei 2016 om 17:11Waarschijnlijk toch je maagdenvlies dat nu gebroken is…
Reageren
Als het bloeden blijft aanhouden, ga dan wel even naar de huisartsLisa987 mei 2016 om 18:31Hey!
Ik had precies hetzelfde toen ik werd ontmaagd. De eerste keer deed het erg pijn en wilde ik niet meer doorgaan maar hij zat wel helemaal in mijn vagina.
De keer erna deed het ook nog steeds pijn maar bloedde ik opeens heel veel. Ik schrok er ook van maar het is normaal dat dit gebeurd. Dan is je maagdenvlies pas echt doorbroken. Als het maar even was is er niks aan de hand. Maak je maar geen zorgen
Reageren