- Chanel29 augustus 2019 om 22:10
Hoi hoi
Kan het mogelijk zijn , dat ik zwanger ben geraakt door sperma op een handoek?
Ik zat in mijn vruchtbare periode en pakte een handoek van de droogtrommel ( hij was nog niet helemaal droog) maar ik zag even geen andere en dacht dus dat het een schone maar nog niet volledig droge handoek was,ik droogde me dus af en bij mijn vagina doe ik het altijd allemaal extra goed droog vegen zoals dus niet echt zoals je een tampon inbrengt maar ik raak wel inwendige dingen, daarna ben ik mijn haar gaan fhonen en op gaan maken een uurtje later stond mijn zus aan de badkamer deur te kloppen en wou dus die handoek in de was doen specifiek die ik gebruikte.. ik vond het raar en vroeg hoe en wat en ze vertelde me dus dat haar vriend daarin is klaargekomen -_- dit is nu 3 maanden geleden en ik ben nu dus zwanger.. ( ik heb zelf ook gewoon een man en wij doen het onbeschermd ik ben alleen harstikke bang om hem dit te vertellen ) dalijk is het kindje niet van hem?!
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 augustus 2019 om 23:11Van sperma op een handdoek kun je NIET zwanger raken. Dat sperma gaat dood bij aanraking van het weefsel
ReagerenChanel29 augustus 2019 om 23:37Hoi John, dank voor u snelle reactie
Ik ging me een beetje inlezen op het forum en las ergens anders dat spermacellen op een handoek die vochtig is wel een paar uur kunnen overleven vandaar mijn angst..
Ik heb zelf maar 1 partner gehad dus kan dit ook niet even dood leuk aan hem vertellen , en omdat ik dus grondig afveeg en er dus wel inwendige delen worden geraakt maakte dit mij nog angstiger ( miss de hormonen dan?!)
ReagerenJohn (moderator)
30 augustus 2019 om 00:07Zo kun je echt niet zwanger raken. Spermacellen overleven het contact met de handdoek niet en zin binnen 2 minuten morsdood
Reageren