Zoeken Vraag het forum

Voorvocht

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Norara

Dag iedereen ik heb mischien een heel rara vraag maar ik zit hier al 4 dagen mee
    Ik ben een jong meisje en heb nooit sex gehad ik ben ook maagd maar ik heb enkele dagen geleden iets zeer stoms gedaan mijn vriend had my gevingerd en toen ik zijn penis aan raakte had ik wat voorvocht in mijn handen enekele minuten erna heb ik mijn vagina aangeraakt niet gevingerd ofzo gwn schaamplippen aangeraakt enzo ook daarna kwam hy op my liggen en zijn penis raakte per ongeluk mijn vagina aan kan ik dan zwanger worden hy is wel niet klaargekomen ofzo

10 reacties
    Reageren
    Anoniempje93

De kans is aanwezig dat je van voorvocht zwanger kunt raken, maar die kans is klein. Gezien het feit dat je verder geen penetratie hebt gehad, acht ik de kans nog kleiner dat je zwanger raakt. Hou wel even in de gaten of je ongesteld wordt, als je dat niet wordt adviseer ik je z.s.m.  naar de huisarts te gaan.

Reageren
    Norara

Nee der is geen penetratie geweest en op mijn handen zat wat voorvocht maar ik heb pas enkele minute daarna mijn vagina aangeraakt niet der in geweest ofzo geween strelen en ik heb mijn maandstonden pas binnen twee weken ik ben echt in stress ik weet niet wat doen

Reageren
    Norara

Maar ik snap het nog steeds niet heel veel koppels doen aan voor het zingen de kerk uit en ze worden niet zwanger maar ookal is er geen sperma binnen bij een vrouw der komt toch wel voorvocht vrij dus ik snap het helemaal je kan zwanger worden van voorvocht ma van door het zingen de kerk uit is de kans klein omdat er geen sperma vrij komt in het lichaam van een vrouw maar wel voorvocht kan iemand mij helpen aub tandor? Kunt u mij helpen

Reageren
    John (moderator)

Zo kun je niet zwanger raken

Reageren
    Norara

Voor mij leek het ook logisch dat je zo niet zwanger kan worden maar heel veel mensen zeggen van wel en somigen beweren dat daardoor moesten adopteren enzo voort ik ben namelijk maar 17 en ik krijg bijna een paniekaanval mijn maandtsonde komen pas binne twee weken zo lang kan ik niet wachten

Reageren
    John (moderator)

Zo raak je echt niet zwanger hoor

Reageren
    Norara

Beste tandor waarom kan je dan zo niet zwanger worden ik heb vaker gelezen dat het dus juist wel kan

alvast bedankt voor u antwoord

Reageren
    John (moderator)

Om zwanger te raken moet er toch echt sperma in je vagina terecht komen.

Reageren
    Norara

waarom zei u dan in vorige reacties da je door voorbocht wel zwanger kunt raken omdat er zaadcellen in zitten

Reageren
    John (moderator)

Ik denk niet dat ik dat heb gezegd hoor…

Reageren
Reageer op: Voorvocht
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.