- Anoniem5 april 2019 om 10:08
goeiedag,
wij zijn 4 jaar getrouwd, en al deze periode hebben wij problemen gehad met seks. En elke keer kwam hij met een andere reden. Ene keer had hij het over stress andere keer vermoeidheid en dan weer dit en dan weer dat. Dat waren alleen maar smoesjes. En nog steeds gaat het door. Hij beloofd mij elke keer dat het goed gaat komen maar nee… Ik probeer te praten maar hij is het zat van het zelfde onderwerp weer erover te hebben. misschien heeft hij geen behoeftes of problemen met het zin in hebben, maar ik dan ? Nadat we erover hebben gehad probeerd hij meer aandacht aan te geven maar ik zie dat hij het doet alleen om mij zin te geven .
dat hij het voor mij doet. Om ruzies te voorkomen. Dat wil ik niet. Waarom heeft hij dan geen zij waarom heeft hij dan geen behoeftes
Hij denkt alleen aan zich zelf , ik kan zo een huwelijk niet meer aan . We hebben een dochter van 2 . Daarom wil ik niet uitmekaar maar zo leven gaat ook heel moeilijk voor mij… misschien een tip voor me man wat hij kan doen met zo een probleem
3 reactiesReagerenAnoniempje1235 april 2019 om 13:55anoniem5 april 2019 om 15:23Het is niet dat hij het niet wil, het komt hem niet op.. het behoefte gevoel heeft hij niet denk ik. Wanneer we erover praten beseft hij dat het niet goed gaat en dan probeerd hij het weer op gang te brengen maar dat is dan weer omdat ik erover heb gehad. Het is nu al 2 jaar al zo …
ReagerenAnoniempje1235 april 2019 om 18:24Voor erectieproblemen zijn veel verschillende oplossingen.
Tevens kunnen jullie sowieso nieuwe dingen proberen.
En als het echt niet lukt, maar wel bij elkaar willen blijven kunnen jullie eventueel relatietherapie volgens of iets dergelijke.
Reageren