Enorme buikpijn tijdens en na het vrijen

wie kan me helpen..ik weet niet wat ik heb maar ik heb soms pijn tijdens het vrijen ..net alsof er ergens tegenaan gestoten wordt en soms wordt het na het vrijen heftiger ...zo heftig dat het voelt als messteken onder in de buik die uitstraald naar boven en naar mijn rug waardoor ik heel erg ga transpireren en tegen flauwvallen aan zit . Ga enorm zweten en zelfs praten is teveel. Ik kan dan nog maar in 1 en dezelfde houding blijven liggen ...duurd ong een half uur.De pijn is onbeschrijfelijk.Wie kent dit? Ik zit zelf aan cystes of vleesboom te denken.Ik heb pas een test laten doen op chlamidia etc. maar dat was allemaal goed.

Reactie

Ik denk dat het toch goed is om met die klachten naar de huisarts te gaan

Reactie

Het hebben van relatieproblemen kan je leven behoorlijk negatief beïnvloeden. Ben je voor jezelf of voor iemand anders op zoek naar een oplossing en heb je niet genoeg aan de antwoorden die je kunt vinden in ons forum? Ook dan helpen wij je graag verder.

Wat te doen als jullie relatie onder druk staat?

Wat te doen als jullie relatie onder druk staat?

Jullie komen er samen niet meer uit. Het hebben van relatieproblemen kan dagelijks het leven behoorlijk belemmeren. Jullie hebben het... Lees verder
    Partner content
Reageer op: Enorme buikpijn tijdens en na het vrijen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief