- Anoniem..11 februari 2019 om 23:52
Hallo luitjes
Ik ben een meisje van 15 jaar en heb sinds kort sex met mijn vriend.
Vandaag hebben we het weer gedaan en hij kwam in me klaar met condoom maar toen de daad gedaan was hebben we nog even na gekust terwijl hij nog in me zat toen hij hem eruit wou halen schoof de condoom er te vroeg af en nu weten we niet of er nu wel of niet sperma in mij zit.. ik gebruik geen pil we gebruiken alleen condoom.
5 dagen geleden was de laatste dag van mijn menstruatie.. mijn vraag is.. kan ik zwanger zijn ? Heb de MAP besteld en ga die over 2 dagen slikken helpt dit dan nog een vraag hoe kunnen mijn vriend en ik zorgen dat we dit probleem niet meer hebben ik heb namenlijk niet iedereen keer trek in de stress na de daad hoop dat jullie me kunnen helpen ben ten einde raad..Groeten mij
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 februari 2019 om 00:50Als je de MAP moet gebruiken, moet je dat zo snel mogelijk doen. Die moet je niet ergens bestellen maar gewoon gaan halen in de apotheek of bij de drogist. Als je daar te lang mee wacht , helpt die zeker niet meer. Je zou kunnen overwegen om de pil te gaan gebruiken. Bespreek het met je huisarts
ReagerenTander12 februari 2019 om 08:03Bedankt voor je tip maar ik durf niet naar de dokter te gaan omdat hij mijn ouders kent
ReagerenJohn (moderator)
12 februari 2019 om 19:16tja…..
Reageren