Zoeken Vraag het forum

Vriend schaamt zich voor mijn leeftijd?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Heyhey

Hallo allemaal, ik heb dus een vraag.

Mijn vriend was 20 toen ik hem ontmoete. Hij stuurde mij een privebericht en zei daar in dat ik een knap meisje was. Doordat hij heel netjes en lief was ben ik op hem ingegaan. Hij vroeg mij om mijn leeftijd en ik zei dat ik 17 was. Hij schrok daarvan want ik leek veel ouder en kwam ook veel ouder over zei hij. (We hadden elkaar nog niet in het echt gezien). Vervolgens ging dit leuk praten verder voor 2 weken en daarna spraken we af de 4de keer dat we afspraken hebben we het officieel gemaakt. Nu ga ik dus 3 maanden met hem en inmiddels is hij 21 ik nog steeds 17. Zijn ouders vroegen mij hoe oud ik eigenlijk was. Hij begon toen rood te worden en sprak erover heen na de 2de keer dat het werd gevraagd zei ik dat ik 17 ben bijna 18. Zijn ouders reageerde gewoon normaal alleen hij kwam heel gestresst over en ik zag gewoon aan hem dat hij het niet leuk vond. Terwijl zijn ouders koel reageerden. Dit deed mij dus echt wel pijn. Hij houdt mij ook verborgen voor zijn vrienden. Ze weten dat hij een vriendin heeft en hoe ik eruit zie meer niet. Ook zijn nichten en neven weten niks over mij. Enjaa dit deed best wel pijn om te zien dat hij zich daar zo voor schaamt ik weet dus nu echt niet wat ik moet doen..kan iemand mij raad geven?

Want volgensmij is het niet illegaal toch?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Niet illegaal, maar je bent wel minderjarig… Misschien is dat een probleem en niet zo zeer dat hij zich voor je schaamt. Praat er met hem over

Reageren
    Heyhey

ik heb het daar al een beetje met hem mee over gehad toen we alleen spraken en na de 1ste keer afspreken. Hij vondt het toen niet erg en het boeide hem niet. Ik kwam namelijk ouder over en gedraag me ook gewoon.

(geen gestoorde pubermeid?)

Maarja nu in ene doet hij er dus een beetje raar over… Hij wilt ook niet dat mensen weten dat wij seks hebben (Mijn ouders al helemaal niet(.. Ik probeer er wel met hem over te praten maar dan is hij kortaf en zegt ik hou van je je leeftijd boeit niet. Maar toch doet hij raar nu en het maakt mij bang straks maakt hij het uit..

Ik ben wel over 5 maanden 18 maar ik heb er geen zin in om nog 5 maanden een geheim te blijven. Dit is mijn eerste relatie en hij is ook met alles het eerste. Kwijt wil ik hem echt niet.

Geen idee wat ik moet doen.

Reageren
    John (moderator)

je moet het er niet een beetje over hebben, maar een goed gesprek aangaan.

Reageren
Reageer op: Vriend schaamt zich voor mijn leeftijd?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.