- Libido18 september 2018 om 12:45
Hoi, ik ben een man van 42j en kamp al sinds jonge leeftijd met een hoog libido. Als het aan mij zou liggen zou ik minstens om de dag sex willen hebben met mijn vrouw.
Echter zitten we momenteel op een gemiddelde van maximaal 1x per week.
Zij zegt meer te willen maar dan vooral vluggertjes. Ze verwacht daarvoor het initiatief van mij.
Omdat ik in het verleden veel ben afgewezen door haar omdat ik meer sex wou dan haar is het niet mijn sterkste kant meer om te beginnen, ben bang voor afwijzing en verwacht dan dat zij maar moet beginnen. Het resultaat is dat we beiden geen initiatief nemen.
Door het gemis aan sex en intimiteit wil ik dan ook nog nieuwe dingen proberen in de slaapkamer. Omdat ik van de weinige keren er het maximum wil uithalen. Ik denk dan vooral aan haar likken en gepimpt worden, haar anaal stimuleren, zonder neuken wel te verstaan, enkel vingeren en likken is voldoende voor mij.
Beffen en pijpen gebeurt enkel als ik er op aan stuur. De anale zaken nooit bij haar. We hebben op jonge leeftijd een keer anale penetratie geprobeerd maar onwetend heb ik mijn penis zonder voorbereiding en gleimiddel ingebracht. Dat deed uiteraard pijn bij haar en ik neem aan dat dat is blijven hangen… Nogmaals, anale penetratie hoeft niet voor mij, enkel vingeren en likken, ik vindt dit enorm opwindend. Verder heb ik ook wel interesse in vastbinden, blinddoeken, etc. Maar zeker geen SM.Ik heb op deze handelingen zo’n fixatie gekregen dat ik werkelijk hartzeer heb wanneer ze mij afwijst om deze dingen te doen.
Daarom lijkt me de enige oplossing nog om mijn libido te remmen. Mss dat ik na verloop van tijd terug “normale sexuele interesses” krijg.
Verder krijg ik meer en meer de drang om bvb een prostituee te bezoeken of erotische massage te laten doen. Uiteraard wil ik dit eigenlijk helemaal niet maar wil ik dat alles terug goed komt tussen ons en dat ze wat meer zou open staan voor spannende dingen.
Ik meen zelf dat mijn verlangens nog redelijk normaal zijn, zij vindt zelf van niet. Wat denken jullie hiervan?
Ik voel me harstikke rot en wil echt dat libido naar beneden voor ik domme dingen doe.
We zijn 19 jaar samen en ik wil met haar oud worden. Maar op deze manier wordt het wel zeer hard. Moest onze relatie over gaan weet ik niet of ik alleen zou verder kunnen…
Henk.
1 reactieReagerenHenk18 september 2018 om 13:38het onderwerp moest uiteraard libido zijn ipv Henk…
Reageren