- Anoniem19 september 2018 om 00:37
Wie kan mij aub een antwoord geven. 1.5 week geleden zat ik met mijn vriend in de auto. Wij zaten aan elkaar. Hij zat aan zijn penis en daarna zat hij aan de binnenkant van mijn vagina met zijn vingers. Hij wreef over mijn clitoris en binnenste schaamlippen. Ik ben nog maagd en nooit eerder seks gehad. Ik denk dat hij wel wat voorvocht aan zijn vingers had maar zeker weten doe ik het niet. Ik zat ook in mijn vruchtbare periode en ben soms onregelmatig ongesteld.
Groetjes onzeker meisje (18)
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 september 2018 om 01:30dat is niet erg waarschijnlijk dat je zo zwanger raakt
ReagerenAnoniem19 september 2018 om 01:44Maar bestaat er wel een kans? Aangezien ik in mijn vruchtbare periode zat?
ReagerenJohn (moderator)
9 september 2018 om 01:52Zo raak je niet zwanger. Om zwanger te raken moet er toch echt sperma in je vagina terecht komen
ReagerenAnoniem19 september 2018 om 07:29Tandor, toch lees ik ergens anders waar u antwoordt dat er wel een kans bestaat. Waarom in mijn geval dan niet?
ReagerenJohn (moderator)
9 september 2018 om 09:20Dan zal er in dat andere topic toch nog iets anders zijn gebeurd dan wat jij beschrijft
ReagerenAnoniem19 september 2018 om 12:00Tandor bedankt maar toch blijf ik doodsbang. Het blijft door mijn hoofd spoken.
Reageren