- Zorgen31 augustus 2018 om 18:51
Kan iemand mij geruststellen heb een negatieve hiv uitslag gekregen binnen 24 uur gekregen via ziekenhuis, welke test is dat en hoe betrouwbaar is die? de onveilige sex is 38 dagen geleden plaatsgevonden en lees veel verschillende berichten op internet.. Ondervind een hoop klachten momenteel
Bedankt alvast
30 reactiesReagerenZorgen31 augustus 2018 om 20:23Tandor zou je wat recente info kunnen geven
ReagerenJohn (moderator)
1 september 2018 om 02:22day is toch wel een zeer betrouwbare test hoor,
ReagerenZorgen1 september 2018 om 02:27John (moderator)
1 september 2018 om 02:31Overal worden testen gebruikt waarbij zowel op antistoffen en antilichamen wordt getest
ReagerenZorgrn1 september 2018 om 02:50Nogmaals bedankt..hoeveel procent kan je van uitgaan?
ReagerenZorgen1 september 2018 om 06:27Ik las dat je ergens zei als de klachten van conversie griep aanwezig zijn tijdens prikken dan is de uitslag positief als het daadwerkelijk convrrsie griep is.
Mvg
ReagerenJohn (moderator)
1 september 2018 om 10:19de t3st is toch voor meer dan 98% betrouwbaar. En als je al HIV klachten zou hebben gehad dan had je een positieve test gehad
ReagerenZorgdn1 september 2018 om 10:25Soa poli online claimt een test te hebben die garantie geeft in 4 weken isdat de zelfde test als ziekenhuizen gebruiken.. Hun zeggen dat er verschillende testen in nl worden gebruikt.. Sorry voor het doorzeuren maar heb rare klachten en kan het niet loslaten
ReagerenJohn (moderator)
1 september 2018 om 10:31ik schreef al dat de test voor meer dan 98% . Er kunnen verschillende testen methoden worden gebruikt, maar zijn allemaal betrouwbaar.
ReagerenZorgen1 september 2018 om 10:41Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je zij dat elke ziekenhuis standaard een 4e gen dubbeltest deed in nl
ReagerenZorgen1 september 2018 om 13:39Klopt dat? Kben tijdens klachten geprikt.. Geldt is de test dan betrouwbaar en kan je dat onderbouwen aub
ReagerenZorgen1 september 2018 om 14:03Seroconversion. … Before seroconversion, the antigen itself may or may not be detectable, but the antibody is, by definition, absent. During seroconversion, the antibody is present but not yet detectable. Any time after seroconversion, the antibodies can be detected in the blood, indicating a prior or current infection.
Betekent dus tijdens de griepsymptomen niet detectable is..?
ReagerenZorgen1 september 2018 om 14:34p24 is op z’n hoogtepunt binnen 30 dagen en ik lees over antibodies pas na conversie griep zichtbaar worden betekent dat dat je beter voor de griep symptomen kan testen dan tijdens?
ReagerenZorgen1 september 2018 om 17:58Despite the improved sensitivity of the 4th generation combined antigen/antibody HIV assays, detection of HIV in the early phase of an infection may still be ineffective. Description of two cases that highlight the existence of the “second diagnostic window phase” observed with commonly used sensitive 4th generation HIV assays. Samples were screened with different 4th generation HIV assays. HIV infection was confirmed with an HIV I/II antibody assay, a HIV-1 p24 antigen assay, the INNO-LIA HIV I/II Score Line immunoassay and HIV-1 PCR. In both investigated cases, the limitations of the 4th generation HIV assays within the second diagnostic window were apparent. The overall sensitivity of the commercial 4th generation HIV assays is currently higher than the 3rd generation HIV assays. Nevertheless, the rare occurrence of a second diagnostic window with 4th generation HIV assays strongly suggests that the following up testing algorithms need to be adjusted accordingly.
Bah kan iemand me nog geruststellen
Reageren