Zoeken Vraag het forum

Hiv angst

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Er zijn verschillende manieren om op antistoffen en antigenen te testen. Maar allemaal even betrouwbaar en bijna altijd de combitest

Zorgen

Maar wat vind je van 2e conversie window overgang van p24 naar antilichamen.. Ik heb test van rlm microbiologie weet jij welke hun gebruiken

mvg

Reageren
    John (moderator)

Aks je klachten hebt van een HIV infectie, betekend dat het het afweersysteem antilichamen aanmaakt tegen de infectie en daar wordt op gecontroleerd

Reageren
    John (moderator)

De griep ontstaat eigenlijk pas op het einde van de conversie

Reageren
    Zorgen

Ik word net wakker met bezwete borstkas althans m’n shirt is Helemaal nat na uurtje in slaap gevallen te zijn ben nu weer helemaal bang wat een hel

Reageren
    Zorgen

Daarom vraag ik me af of ik negatief ben getest omdat ik zolaat pas de conversiegriep heb

Reageren
    John (moderator)

Je maakt jezelf alleen maar onnodig onrustig met dat gezoek op internet. Je hebt een betrouwbare test gehad en dus geen HIV
    als je blijft twijfelen laat dan een controle test doen bij 8 weken

Reageren
    Zorgen

Nu diarree nee tandor dit klopt niet hoor

Reageren
    John (moderator)

en waarom denk je de conversiegriep te hebben?

Reageren
    Zorgen

Keelpijn 7 dagen nu zonder neusverkoudheid en een droge kuch zonder slijm, nachtzweten en diarree.. Gewichtsverlies

Reageren
    Zorgen

En rode plekken op m’n lichaam

Reageren
    Zorgen

P24 antigenen zijn na 4 weken uit je lichaam dus ben je met een 3e generatie hiv test net zo goed af als de combi test die is effectiever binnen 4 weken Alsk het goed begrijp.

Reageren
    John (moderator)

Ik weet niet welke methode ze precies gebruiken

Reageren
    Zorgen

Oo ik dacht dat jij er behoorlijk in thuis was.. Balen

Reageren
    Zorgen

Tandor nog 1 vraag ik ga het morgen navragen bij de ha maar voor het slapen gaan, want ik slaap bijna niet meer.. gebruiken ziekenhuizen 4e gen testen?

Reageren
Reageer op: Hiv angst
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.