- DoundounKomt17 juli 2018 om 22:17
Komt je eisprong na je maandstonden of tijdens dat ze beginnen, nog een vraagje wat als je vriendje aant schuren was tegen je onderste maar er niet in is geweest, maar er was wel voorvocht kan je dan zwanger geraken??? Sorry als dit dom klinkt
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 juli 2018 om 02:32de eisprong is in de regel ca. 14 dagen voor de eerste dag van de menstruatie
Reagerenpietje puk18 juli 2018 om 14:40van voorvocht kan je niet zwanger worden, alleen als het vermengt is met zaadcellen. Op je eisprong af te gaan is geen goede manier om een zwangerschap te voorkomen (ik gok dat je dit daarom vroeg). Zaadcellen kunnen nog best lang doorleven als ze in je lichaam zitten.
ReagerenDoundoun18 juli 2018 om 19:01Maar hij is niet in me geweest, ten slot het was voorvocht ik had zo’n schrik dat ik af en toe mijn onderste kuiste met een zakdoekje.. Hij is gewoon met zijn dick over mijn clitoris gewreven snap je? Maar door alles wat ik hier lees op internet maak ik me zorgen ik ben deze morgend ook de morning after pil gaan kopen voor de zekerheid maar of dat zal werken weet ik niet want ze zeggen als je eisprong al is geweest dat het niet helpt. Maar mijn zorgen zijn gwn van mss is het er in gegleden maar die kans is klein maar je weet nooit.
Liefs
ReagerenDoundoun18 juli 2018 om 19:10ahjaa, danku voor jullie “steun”. Mijn maandstonden zijn vorige dinsdag gestopt 10/07 dus is dat dan deze week dat ik mijn eisprong heb of volgende week? Das waar ik mij ook een beetje zorgen over maak. Want sommige zeggen 14dagen na dat je maandstonden stoppen.
ReagerenJohn (moderator)
19 juli 2018 om 02:50Die eisprong is ongeveer 14 dagen na de eerste dag van de menstruatie
ReagerenDoundoun19 juli 2018 om 14:52Tandor, mijn vraag op dit moment is kan ik hierdoor zwanger worden? Want hij is niet in mij geweest maar heeft wel met zijn penis over mijn geslachtsdeel gewreven. En er was voorvocht maar die heb ik erna wel afgekuist, mijn maandstonden begonnen op 3/07 en eindigde 10/07. voor moest je dit willen weten.
ReagerenJohn (moderator)
19 juli 2018 om 15:16Zo raak je niet zwanger hoor
Reageren