Zoeken Vraag het forum

voorvocht

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • DoundounKomt

Komt je eisprong na je maandstonden of tijdens dat ze beginnen, nog een vraagje wat als je vriendje aant schuren was tegen je onderste maar er niet in is geweest, maar er was wel voorvocht kan je dan zwanger geraken??? Sorry als dit dom klinkt

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

de eisprong is in de regel ca. 14 dagen voor de eerste dag van de menstruatie

Reageren
    pietje puk

van voorvocht kan je niet zwanger worden, alleen als het vermengt is met zaadcellen. Op je eisprong af te gaan is geen goede manier om een zwangerschap te voorkomen (ik gok dat je dit daarom vroeg). Zaadcellen kunnen nog best lang doorleven als ze in je lichaam zitten.

Reageren
    Doundoun

Maar hij is niet in me geweest, ten slot het was voorvocht ik had zo’n schrik dat ik af en toe mijn onderste kuiste met een zakdoekje.. Hij is gewoon met zijn dick over mijn clitoris gewreven snap je? Maar door alles wat ik hier lees op internet maak ik me zorgen ik ben deze morgend ook de morning after pil gaan kopen voor de zekerheid maar of dat zal werken weet ik niet want ze zeggen als je eisprong al is geweest dat het niet helpt. Maar mijn zorgen zijn gwn van mss is het er in gegleden maar die kans is klein maar je weet nooit.

Liefs

Reageren
    Doundoun

ahjaa, danku voor jullie “steun”. Mijn maandstonden zijn vorige dinsdag gestopt 10/07 dus is dat dan deze week dat ik mijn eisprong heb of volgende week? Das waar ik mij ook een beetje zorgen over maak. Want sommige zeggen 14dagen na dat je maandstonden stoppen.

Reageren
    John (moderator)

Die eisprong is ongeveer 14 dagen na de eerste dag van de menstruatie

Reageren
    Doundoun

Tandor, mijn vraag op dit moment is kan ik hierdoor zwanger worden? Want hij is niet in mij geweest maar heeft wel met zijn penis over mijn geslachtsdeel gewreven. En er was voorvocht maar die heb ik erna wel afgekuist, mijn maandstonden begonnen op 3/07 en eindigde 10/07. voor moest je dit willen weten.

Reageren
    John (moderator)

Zo raak je niet zwanger hoor

Reageren
Reageer op: voorvocht
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.