Zoeken Vraag het forum

Verkering

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik ben een 11 jaar oude jongen en ga bijna naar de middelbare (Word in november 12). Ik ben al heel lang verliefd op een meisje bij mij in de klas, die naar dezelfde middelbare gaat. Ik wil haar eigenlijk om  verkering vragen, maar durf het niet echt. Ik heb namelijk het idee dat ze mij niet leuk vind en ik vind zelf dat ik veel te dik ben. Eén van haar vriendinnen heeft volgensmij wel door dat ik op haar ben. Ik ben al wel een heel klein beetje in de “friend-zone” bij haar maar ben bang dat als ik om verkering ga vragen dat ze me dan gaat haten. En ben ik niet te jong ervoor?

Anoniem

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Kan niemand mij hierbij helpen?

Reageren
    Martin

Je zou toch ook eerst een paar keer met haar kunnen afspreken om iets leuks te doen?
    Als zij dat ook wil kun je elkaar wat beter leren kennen. Daarna als het klikt kun je altijd nog om verkering vragen. Stapje bij stapje.

Reageren
Reageer op: Verkering
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.