- Mrprveee28 mei 2018 om 16:55
Hallo
Ik en mijn vriend hebben sex gehad zonder condoom en hy is in me klaargekomen zonder dat hy het zelfde wist. Word ik zwanger? Ik neem ook niet de pil of iets anders. Want ik kreeg ook een beetje bloed en kk heb laatste tyd ook last van bruine afscheiding… ik heb myn mensturatie begin van de maand gekregen en k zou die normaal begin juni ook krygen. Ik en ik moet vaak kotsen en duizeligheid. Ben ik nou zwanger??6 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 mei 2018 om 17:10Wanneer heb je onbeschermde seks gehad?
ReagerenMrpriveeee28 mei 2018 om 17:15dat hebben we eigelijk altyd. Mr dan gaat hy er vlug uit zodat hy nie in me klaarkomt. Maar vandaag hadden we weer seks en is hy in me klaargekomen
ReagerenJohn (moderator)
28 mei 2018 om 17:19Voor het zingen de kerk uit, is de minst betrouwbare methode die er is…het kan zomaar mis gaan zoals je hebt gemerkt en dan kun je zwanger raken. Ik raad je aan om de Morning After Pil te gebruiken en dan liefst zo snel mogelijk. Als je nog niet zwanger wilt raken, zou ik toch maar zorgen voor anticonceptie
ReagerenMroirveee28 mei 2018 om 17:22dus ik kan zwanger geraken?
ReagerenJohn (moderator)
28 mei 2018 om 17:26Ja, je zou zwanger kunnen raken…
ReagerenCatootje28 mei 2018 om 18:31Je zou kunnen rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Is volgens mij meer dan twee weken dus kleine kans. Wel beter zorgen voor een voorbehoedsmiddel als je nog niet zwanger wil worden. Gebruik zelf een pessarium.
Bruin bloed kan wijzen op een tekort aan progesteron, ofwel oestrogeendominantie omdat het oestrogeen dan relatief te hoog is, ten opzichte van het progesteron. Voor je hormonen en algemene gezondheid zijn ook allerlei vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren belangrijk. bij tekorten kunnen er ook eerder problemen optreden.
Reageren