Zoeken Vraag het forum

Erectie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Die werkt alleen als je opgewonden bent. Je kunt dan gedurende een aantal uren je erectie beter vasthouden, als je een erectie hebt. Behalve als je er teveel van neemt…dan kan het een lang aanhoudende en pijnlijke erectie worden.

/

Sildenafil gekregen van de dokter,  en alles ging goed. Tweede keer zonder en lukte weer lastig. Kan ik als ik het in de avond heb gepakt in de ochtend weer pakken? Zit meer dan 12 uur tussen.  En het luky nog steeds niet goed op mn erectie goed vast te houden(zonder). Wat te doen?

Reageren
    John (moderator)

Sildenafil mag je maar 1 x per dag (24 uur) gebruiken. Dat staat ook duidelijk in de bijsluiter.
    Geef het nog even de tijd. Hoeveel mg sildenafil gebruik je nu?

Reageren
    /

25mg. Ja werkt de tijd geven? Heb nog 3 pilletjes dus moet wel goedkomen. Bedankt, u stelt me erg gerust.

Reageren
    /

Ik kan me ook niet voorstellen dat mijn erectie niet goed genoeg is, aangezien ik nog zk jong en fit ben. Dus zal t idd de tijd geven.

Reageren
    John (moderator)

Probeer er niet te veel op te focussen. Hoe meer je erop focust hoe minder kans op succes!

Reageren
Reageer op: Erectie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.