John (moderator)
24 mei 2018 om 10:00Die werkt alleen als je opgewonden bent. Je kunt dan gedurende een aantal uren je erectie beter vasthouden, als je een erectie hebt. Behalve als je er teveel van neemt…dan kan het een lang aanhoudende en pijnlijke erectie worden.
/3 juni 2018 om 10:57Sildenafil gekregen van de dokter, en alles ging goed. Tweede keer zonder en lukte weer lastig. Kan ik als ik het in de avond heb gepakt in de ochtend weer pakken? Zit meer dan 12 uur tussen. En het luky nog steeds niet goed op mn erectie goed vast te houden(zonder). Wat te doen?
ReagerenJohn (moderator)
3 juni 2018 om 11:13Sildenafil mag je maar 1 x per dag (24 uur) gebruiken. Dat staat ook duidelijk in de bijsluiter.
Reageren
Geef het nog even de tijd. Hoeveel mg sildenafil gebruik je nu?/3 juni 2018 om 11:1525mg. Ja werkt de tijd geven? Heb nog 3 pilletjes dus moet wel goedkomen. Bedankt, u stelt me erg gerust.
Reageren/3 juni 2018 om 11:16Ik kan me ook niet voorstellen dat mijn erectie niet goed genoeg is, aangezien ik nog zk jong en fit ben. Dus zal t idd de tijd geven.
ReagerenJohn (moderator)
3 juni 2018 om 11:25Probeer er niet te veel op te focussen. Hoe meer je erop focust hoe minder kans op succes!
Reageren