- /23 mei 2018 om 08:01
Hoi, ik heb een vraag.
Ik heb als ik een erectie heb vaak moeite met deze behouden, dit speelt erg in mijn hoofd omdat ik met voorspel vaak wel een goede erectie heb maar dat die na verloop van tijd opeens weer verdwijnt. Ik wil graag eerst andere dingen proberen voor ik een dokter bezoek. Wat zijn de alternatieven? Kwa voeding of pillen die kunnen helpen bij bijvoorbeeld het bevorderen van de bloedtoevoer. Of andere ideeën. Ik hoor het graag!20 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 mei 2018 om 08:31Hoe oud ben je?
Reageren/23 mei 2018 om 08:4319 jaar
ReagerenJohn (moderator)
23 mei 2018 om 09:02Gebruik je medicijnen, alcohol of drugs? Masturbeer je veel?
Reageren/23 mei 2018 om 09:06/23 mei 2018 om 09:07Drugs zelden
ReagerenJohn (moderator)
23 mei 2018 om 09:28Als je een keer door omstandigheden, een wegvallende erectie hebt gehad, kan dat inderdaad in je hoofd spelen en invloed hebben op de volgende keren. Het kan ook zijn dat het voorspel te lang duurt. Het tijdelijk gebruik van een erectiemiddel, zou je over die drempel heen kunnen helpen. Ga naar de huisarts en bespreek het. De huisarts kan je een recept geven voor sildenafil bijvoorbeeld.
Op internet worden allerhande middeltjes aangeboden, Ik raad je af om daar geld aan uit te geven, ze werken allemaal niet.
Reageren/23 mei 2018 om 09:39Kan ik dit niet zelf halen of bestellen?
Zonder langs de dokter te gaan of zijn er geen andere voedingsmiddelen of dingen die helpen?
ReagerenJohn (moderator)
23 mei 2018 om 09:58Dat zijn middelen die alleen maar op recept te verkrijgen zijn. Voedingsmiddelen gaan daar niet aan helpen.
Reageren
Ik zou je aanraden om naar de huisarts te gaan. Je bent niet de enige met dit probleem Er zijn meer leeftijdsgenoten die daar wel eens last van hebben/23 mei 2018 om 10:04Ik vind alleen naar de huisarts gaan en dat slikken meteen zo ver .
Is er echt niks anders wat kan helpen? En wat gewoon veilig is. Dat zou ik graag eerst proberen. Bedankt
ReagerenJohn (moderator)
23 mei 2018 om 10:08Probeer dan eens minder te masturberen en het voorspel minder lang te maken… er zijn geen andere legale middelen die hierbij gaan helpen
Reageren/23 mei 2018 om 10:20Er zijn dus geen dingen op gebied van voeding wat helpt?
Reageren/23 mei 2018 om 10:21Want ik had wel iets gelezen over koffie , dat de bloedvaten wijder maakt ofzo, en testosteron wat helpt.
ReagerenJohn (moderator)
23 mei 2018 om 10:34Ik zou zo geen voedingsmiddelen weten.
Reageren
Testosteron verhoogt wellicht het libido, maar helpt niet om erecties beter vast te houden. Maar ook dat is een geneesmiddel op recept/24 mei 2018 om 09:36Bedankt, ik heb een afspraak gemaakt. Alleen heb ik nog wel een vraag, werkt die sildenafil alleen als je opgewonden bent? Of loop je 4 uur met n erectie rond?
Reageren