Zoeken Vraag het forum

Erectie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • /

Hoi, ik heb een vraag.
    Ik heb als ik een erectie heb vaak moeite met deze behouden, dit speelt erg in mijn hoofd omdat ik met voorspel vaak wel een goede erectie heb maar dat die na verloop van tijd opeens weer verdwijnt. Ik wil graag eerst andere dingen proberen voor ik een dokter bezoek. Wat zijn de alternatieven? Kwa voeding of pillen die kunnen helpen bij bijvoorbeeld het bevorderen van de bloedtoevoer. Of andere ideeën. Ik hoor het graag!

20 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Hoe oud ben je?

Reageren
    /

19 jaar

Reageren
    John (moderator)

Gebruik je medicijnen, alcohol of drugs? Masturbeer je veel?

Reageren
    /

Geen medicijnen geen drugs.

Ik masturbeer minimaal elke dag.

Reageren
    /

Drugs zelden

Reageren
    John (moderator)

Als je een keer door omstandigheden, een wegvallende erectie hebt gehad, kan dat inderdaad in je hoofd spelen en invloed hebben op de volgende keren. Het kan ook zijn dat het voorspel te lang duurt. Het tijdelijk gebruik van een erectiemiddel, zou je over die drempel heen kunnen helpen. Ga naar de huisarts en bespreek het. De huisarts kan je een recept geven voor sildenafil bijvoorbeeld.

Op internet worden allerhande middeltjes aangeboden, Ik raad je af om daar geld aan uit te geven, ze werken allemaal niet.

Reageren
    /

Kan ik dit niet zelf halen of bestellen?

Zonder langs de dokter te gaan of zijn er geen andere voedingsmiddelen of dingen die helpen?

Reageren
    John (moderator)

Dat zijn middelen die alleen maar op recept te verkrijgen zijn. Voedingsmiddelen gaan daar niet aan helpen.
    Ik zou je aanraden om naar de huisarts te gaan. Je bent niet de enige met dit probleem Er zijn meer leeftijdsgenoten die daar wel eens last van hebben

Reageren
    /

Ik vind alleen naar de huisarts gaan en dat slikken meteen zo ver .

Is er echt niks anders wat kan helpen? En wat gewoon veilig is. Dat zou ik graag eerst proberen.  Bedankt

Reageren
    John (moderator)

Probeer dan eens minder te masturberen en het voorspel minder lang te maken… er zijn geen andere legale middelen die hierbij gaan helpen

Reageren
    /

Er zijn dus geen dingen op gebied van voeding wat helpt?

Reageren
    /

Want ik had wel iets gelezen over koffie , dat de bloedvaten wijder maakt ofzo, en testosteron wat helpt.

Reageren
    John (moderator)

Ik zou zo geen voedingsmiddelen weten.
    Testosteron verhoogt wellicht het libido, maar helpt niet om erecties beter vast te houden. Maar ook dat is een geneesmiddel op recept

Reageren
    /

Bedankt, ik heb een afspraak gemaakt. Alleen heb ik nog wel een vraag, werkt die sildenafil alleen als je opgewonden bent? Of loop je 4 uur met n erectie rond?

Reageren
Reageer op: Erectie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.