Zoeken Vraag het forum

Nooit ongesteld, penis over vagina! Zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem**

Hallo
    Ik bleef slapen bij mijn neef en we begonnen te knuffelen op ja we lagen op elkaar en hij doet zijn broek en onderbroek af en we doen een beetje seks maar niet er echt in gaan maar gewoon over elkaar gaan zegmaar. Ik had nog een los lange short aan en een onderbroek. Toen we stopten ging ik naar het wc en er zat nat spul op de bovenkant van mijn onderbroek ben ik nu zwanger???? Ik heb mijn vagina goed afgekuist met papier en ook met water maar er was niks aan het bloeden van eerste keer ofzo Ik schaam me een beetje want ik ben 13 en ja ik heb het soort van al gedaan maar hij zat er niet in volgens mij maar ik ben echt mega bang help me aubbbb en o ja ik heb nog nooit volgens mij mijn tegels gehad maar wel al 1 keer iets bruin in mijn onderbroek voor een dag gehad en toen was het weg dat was ongeveer 3 maanden geleden help mij ben ik nu zwanger ik weet niet wat ik moet doen help me aub

Grtjes anoniem

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Zo raak je niet zwanger

Reageren
Reageer op: Nooit ongesteld, penis over vagina! Zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.