- Anoniem14 mei 2018 om 17:08
hoi, ik zit een aantal jaar in een relatie echter is zij de laatste tijd nogal anders…. nu heb ik laatst iets gezien over micro cheating op het nieuws. Ik ben Hier eigenlijk wel nieuwsgierig naar, aangezien we bijde geloven in een monogame relatie, en trouw willen blijven aan elkaar. Echter is ze de laatste tijd nogal sneaky met d’r telefoon bezig enzo en heb zo Nu en dan glimpen opgevangen van gesprekken met andere jongens. Echter houdt ze stee vast vol dat er niks aan de hand is en dat ik mij niet druk moet maken. Echter kan ik niet veel vinden over micro cheating en hoe je het bespreekbaar kunt maken.  Toen het op het nieuws kwam probeerde ik er op in te haken maar wilde zij het er niet over hebben en deed ze nog al nochelant over. Het vervelende is dat ze zegt dat er niks is maar intussen vang ik wel soms een chat gesprek op, of is ze heel erg emotioneel terug getrokken/geen affectie tonen etc, ik kan hier maar moeilijk mee omgaan en wordt er soms ook radeloos en verdrietig van. Ze weet dat maar ze blijft maar aan d’r telefoon vast geplakt zitten, hij gaat zelfs mee onder de douche… hoe moet ik hier mee omgaan / het gesprek aan gaan zonder dat zij zich aangevallen voelt ofzo? Want dat wil ik ook weer niet.
1 reactieReagerenanoniem14 mei 2018 om 20:23hallo, ik zou eens goed met haar proberen te praten . veel suc6
Reageren