Zoeken Vraag het forum

breken met mastruberen S'nachts

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • mercy

hallo iedereen, heb hulp nodig.

ik ben en rond de 25 en heb al jaren het probleem met masturberen.

ik heb ook nog geen partner kunnen vinden om mijn seksuele gevoelens mee te delen, maakt het wel lastig.

ben actief bezig geweest het afgelopen jaar om ermee te breken.

en met alle tips en hulpmiddelen lukt het me al aardig om overdag 3 a 4 weken clean te blijven vind ik een hele prestatie, en dat gaat me overdag ook lukken

maar s’nachts lijk ik er geen controle over te hebben.

ik word geregeld midden in de nacht wakker al doende, geregeld niet eens een erotische droom.

en ik voel me er verschrikkelijk onder.

wat kan ik doen om om er s’nachts ook controle over te krijgen zodat ik er mee kan stoppen.

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Waarom wil je dan met masturberen stoppen?

Reageren
    Anoniem

Met masturberen is totaal niets mis. Zeker als je geen partner hebt is het de normaalste zaak dat je geregeld gaat masturberen (maar ook binnen een relatie kan het). Het is zelfs goed voor de gezondheid. Iedere man moet een regelmatige afvoer hebben van zaad en prostaatvocht. Als je niet op tijd masturbeert krijg je spontane zaadlozingen. Dus gewoon genieten ervan…

Reageren
Reageer op: breken met mastruberen S'nachts
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.