Beste,
Ik heb nu ongeveer 6,5 jaar een relatie met mijn vriendin.
In het begin gaat natuurlijk alles goed met de seks. Paar keer per week.
Maar nu is het al een aantal jaar rustig, dit wil zeggen tot mogelijk 1x in de 1/2 maanden doet ze handwerk bij mij. Echte vrijpartijen is ongeveer 1x per half jaar.
Nu ben ik per toeval erachter gekomen dat ze zich wel regelmatig mastrubeert. Dit ongeveer 2 á 3 keer in de week. Als man zijnde werd ik hier enorm onzeker van. Of is dit juist normaal bij vrouwen?
Nu heb ik mijn gevoelens geuit naar haar, zonder te zeggen dat ik wist dat ze regelmatig mastrubeert. Dit heeft ertoe geleid dat ze weer een keer handwerk heeft verricht. Na nogmaals aan te geven dat ik haar heel graag uitgebreid wil bevredigen kreeg ik direct een afwijzende blik, want ze wilde het niet meer hebben over het onderwerp.
Een week later heb ik nogmaals het gesprek aangegaan om de reden te achterhalen waarom ik haar niet mag ‘aanraken’. Dit zorgde natuurlijk voor weer een boze reactie, en toen ik haar vertelde dat ze gewoon open en eerlijk mag zijn over dat ze mastrubeert was het natuurlijk einde gesprek.
Ik weet nu dus eigenlijk niet meer hoe ik toch het seksniveau weer op een hoger niveau kan krijgen.
Ik hou zielsveel van haar maar qua seks ligt het nu onder de maat vindt ik persoonlijk.
Is er toevallig iemand die deze situatie ook kent of mogelijkerwijs advies/tips kan geven?
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!