- Jm10 december 2017 om 17:16
Hallo
Ik vraag me af wat ik het beste kan doen. Ik heb een relatie sinds 2 jaar . We wonen een uur rijden van elkaar af . Hij heeft wel werk hier in de buurt voortaan. We zien elkaar zeker niet dagelijks meestal 2x in de week. Nu zou in mei zijn zusje zijn bevallen die ik niet ken want woont op Curaçao. Nu zat ik op Facebook te kijken en kwam ik een vrouw tegen waar aan gevraagd werd 30 april of ze de kleine al in de armen had. En stond een foto op van haar en hij stond ook op de foto. Hij zegt natuurlijk is niks. Maar het rare aan alles hij zei haar al lang niet te hebben gezien. Nu keek ik op Instagram en zag ik haar ook . Met een foto van een week geleden dat mijn partner op de bank zit en die kleine in zijn hand heeft. Hij blijft uiteraard volhouden dat dit nie zijn kind is en daar nooit over zou liegen.
Ik ben nu wel een beetje radeloos . Zou ik die vrouw gewoon een bericht sturen . Dan zet ik me eigen en hem natuurlijk zwaar voorschut als het niet zo is .
1 reactieReagerenJohn (moderator)
10 december 2017 om 17:31Of hij nou de vader is of niet: Liegen doet hij in ieder geval
Reageren
“hij zei haar al lang niet te hebben gezien.” dat is dan in ieder geval alvast niet waar. Waarom zou je daar over liegen als het om je zus gaat…