Zoeken Vraag het forum

10 jaar lang verzwegen over slippertje

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Zorro

We zijn bijna 33 jaar getrouwd, en per toeval heb ik enkele weken geleden vernomen dat mijn man 10 jaar geleden tot 2x kerr toe is vreemd geweest.
    Na jaren lang vechtte voor erkenning voor zijn gedrag, stoornissen ed zijn we er sinds n jaar of 4 achter dat mijn man een bipolaire stoornis heeft.
    In een periode dat hij elders in het land voor zijn werkgever nachtdienst draaide is hij diverse malen uitgenodigd door een vrouwelijke collega. Dit heeft n paar maanden geduurd waarna hij uiteindelijk n keer op haar uitnodiging is ingegaan en achter haar aan naar haar huis is gegaan. Ze had n flinke boezem en wilde hier wel eens aan. Na deze keer heeft hij haar nog eens gevraagd om koffie in de bus op te drinken in de hoop nog eens aan haar boezem te mogen, terwijl hij wist dat dit de vorige keer op pijpen is uitgelopen. Echter in de bus is deze vrouw hem letterlijk besprongen voordat hij het wist. Klinkt misschien erg ongeloofwaardig maar na veel vertellen door mijn man geloof ik hem. Hier heeft hij heel veel spijt allemaal van en heeft het allemaal verzwegen. Dit ook om problemen of ruzie te voorkomen. Ik weet dat hij indertijd licht manisch was maar dat praat niet alles goed. We hebben inmiddels veel gepraat, ruzie gehad en vreemd genoeg hele fijne wilde sex gehad.
    Ik kan, wil en zal het hem vergeven.
    Maar het maakt me nog zo vaak boos, verdrietig, onzeker en machteloos. En ja ook jalours maar op wie. Op haar omdat zij dingen deed tijdens de sex wat ik niet deed en hij spannend vond(pijpen). Op mijn man dat hij iets spannends had gehad wat ik niet ken (hij is mijn enige bed partner in mijn leven). Mijn hoofd is soms een rollercoaster. Ik wil verder, rustig ons leventje verder met veel plezier en veryrouwen. Word gek van mezelf, zie steeds die beelden voor me.

Reageer op: 10 jaar lang verzwegen over slippertje
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.